Apper?

Klarfornestemann

Forelsket i forumet
Marsboerne2017
Sensommerbarna 2019
Hei!
Hvilken apper har dere for å følge graviditeten? :)

Jeg har FLO (registrerte mensen der før graviditeten), Preglife (syns det skjer litt lite der) og babyverden sin!

Jeg er liksom ikke helt fornøyd med de jeg har - hva bruker dere? :)

Preglife å en som heter Gravid

Jeg har preglife. Syns det er litt kjedelig at den bare endrer/oppdaterer seg ved ukeskifte. Samme med natural cycles som er appen jeg brukte til temping. Den er grei nok, men litt kjedelig.

Favoritten er Ovia sin, jeg har og brukt menstrackeren deres i flere år. Preglife er litt enkel og kjedelig sammenlignet, og babyverdengreia bare funker ikke :p Har og en som heter Gravid, liker den ganske godt!

Hva er ønskelig av en slik app? Jeg har kun vært borti preglife så jeg har ingen erfaring med noe annet. Hva er bedre med andre apper?

Jeg har flo og babyverden sin, men hva er det du savner? :)

Graviditet + og Ovia er favorittene.

Har gravid + og preglife, men blir litt forvirret siden de ikke er enige om hverken termindato eller hvor langt jeg er på veg. Erfaringer med dette? :)

Jeg har ovia sin, preglife og pregnancy+! Ovia sin er veldig fin, for da får man liksom litt info hver dag :) Pregnancy+ er spennende med bilder osv, mens preglife er egentlig bare en fin oversikt av hvordan man ligger an!

Har gravid + og preglife, men blir litt forvirret siden de ikke er enige om hverken termindato eller hvor langt jeg er på veg. Erfaringer med dette? :)

Den pregnancy+ spurte vel ikke om hvor lenge syklusene dine varer slik som preglife gjør. Er nok derfor :) Så jeg hører på preglife sin ang. termin :)

Hva er ønskelig av en slik app? Jeg har kun vært borti preglife så jeg har ingen erfaring med noe annet. Hva er bedre med andre apper?
Personlig er jeg mest interessert i oppdateringer om fosterets utvikling. Jeg syns det er så spennende å følge med, og at det er litt kjedelig at infoen bare oppdateres en gang i uken. Er ikke så farlig med utstyrslister og oversikt over legetimer osv, det ordner jeg selv ellers.

Personlig er jeg mest interessert i oppdateringer om fosterets utvikling. Jeg syns det er så spennende å følge med, og at det er litt kjedelig at infoen bare oppdateres en gang i uken. Er ikke så farlig med utstyrslister og oversikt over legetimer osv, det ordner jeg selv ellers.
Er det noen som oppdateres hver dag? Hadde likt det jeg og

Jeg har Preglife og babyverden sin app. Liker babyverden sin best for den synes jeg er mest oversiktlig, samtidig som jeg liker handlelisten inne på preglife over ting vi kan trenge å kjøpe inn ☺️ Har også Liberoklubben sin app, men sjekker den sjeldent

Back
Topp