Apper

LilleUllsokk

Forumet er livet
Septembermødre <3
Desemberlykke 2018
Januarlykke 2019
Noen som har forslag til apper på telefonen til barn 1-2 år?

Min ser ikke på tv, får aldri bruke telefonen min og har brukt iPad totalt 5 min i sitt liv, så trenger ingen pekefinger på at han ikke trenger det. Av og til trenger jeg to minutter for å få tatt meg en dusj eller tilsvarende og i går fikk jeg gjort det mens han spilte fantorangen.

Min ser ikke på tv, får aldri bruke telefonen min og har brukt iPad totalt 5 min i sitt liv, så trenger ingen pekefinger på at han ikke trenger det. Av og til trenger jeg to minutter for å få tatt meg en dusj eller tilsvarende og i går fikk jeg gjort det mens han spilte fantorangen.
Hehe, ingen pekefinger fra min side hvertfall, jenta ELSKER se filmer med oss, og siden vi jobber med Film og musikk, har vi masse av det :-P Men av apper har vi ikke så mye, men de hun har prøvd ho mormora si har vært fine, det er noe sirkus puslespill, og memospill! Har sltt bra an =)

Baby games, NRK super, Kids pianogames LITE, Baby explorer, Soap bubbles, Baby Lock- let's smile
:D

Her går det bare i Fantorangen-appen. Hun elsker den! Det holder med den egentlig, siden små barn er glad i gjentakelser. Hun er 18 måneder. Ellers får hun også se på Fantorangen på youtube

Her går det bare i Fantorangen-appen. Hun elsker den! Det holder med den egentlig, siden små barn er glad i gjentakelser. Hun er 18 måneder. Ellers får hun også se på Fantorangen på youtube

Lastet den ned i går og han elsker den :D spesielt der fantorangen er på do :o

http://www.pappasappar.se/

Denne siden syns jeg er fin for å finne apper :-) de aller fleste apper på svensk er jo også på norsk :-)

Duplo har noen veldig fine:-) sirkus og kiosk og skog og tog. Husker ikke navnet på alle. Men om du søker på duplo får du de opp :D

Ute etter tips selv! Så skal sjekke ut Fantorangen ;) Min er veldig interessert i iPaden (og mobilen, men helst for å spise på den :p).

Ute etter tips selv! Så skal sjekke ut Fantorangen ;) Min er veldig interessert i iPaden (og mobilen, men helst for å spise på den :p).

Fantorangen kommer helt sikkert til å falle i smak! Bare et lite advarsel: En av tingene man kan gjøre på appen, er at fantorangen sitter på do, så kan man trykke på knapp for avføring, promp og urin. Etter at gutten min har spilt det, så har han oppdaget sin egen promp og holder på å le seg ihjel hver gang han promper :o

Fantorangen kommer helt sikkert til å falle i smak! Bare et lite advarsel: En av tingene man kan gjøre på appen, er at fantorangen sitter på do, så kan man trykke på knapp for avføring, promp og urin. Etter at gutten min har spilt det, så har han oppdaget sin egen promp og holder på å le seg ihjel hver gang han promper :eek:
Haha :p lastet ned og testet i dag, han syntes det var veldig interessant ;) men gøyest å følge med når jeg trykket!

Haha :p lastet ned og testet i dag, han syntes det var veldig interessant ;) men gøyest å følge med når jeg trykket!

Da går det nok ikke så lang tid før han vil trykke selv ;) Her skal han trykke på knappene selv hele tiden :p

Vi har også den appen, stor suksess:D

Da går det nok ikke så lang tid før han vil trykke selv ;) Her skal han trykke på knappene selv hele tiden :p
Ja han trykket og slo litt tilfeldig rundt på skjermen. Men tar vel ikke lang tid før han skjønner sammenhengen!

Back
Topp