Apper til Kurio

Mjølkepakken

Betatt av forumet
Lillefrøkna fikk Kurio nettbrett for barn i julegave.
Vi lurer på om noen vet hvor man kan laste ned apper, annet enn fra Kurio Store?
Der finner vi bare gratisapper som er med reklame, men vi vil finne ordentlige spill uten reklame..

Er det ellers noen som har noen gode apper å anbefale? Hun er bare 3 år, og er ikke vant med nettbrett fra før.

Jeg har ikke klart og finne noen gode apper på den. Jentungen har hatt den noen måneder nå. Det finnes en annen butikk du kan laste ned også, men det var mye dårlig der også egentlig. Har ikke funnet noen norske, som bøker eller norske lærespill f.eks.

Følger med på denne.. guttungen har fått sånn til jul...:)

Våre fikk også. Dette med apper funderer vi også på.

Skriver fra mobilen. Bvapp.

vurderte å kjøpe dette til barna her men etter å ha hørt om andre som ikke finner noe særlig apper til Kurio og er svært misfornøyd med dette nettbrettet ved at det plutselig skur seg av, restarter seg selv, dårlig batteri kapasitet, dårlig lyd, dårlig skjerm og dårlig kamera så fant jeg ut at da kan vi heller legge i noen kr til og kjøpe et vanlig nettbrett.

vurderte å kjøpe dette til barna her men etter å ha hørt om andre som ikke finner noe særlig apper til Kurio og er svært misfornøyd med dette nettbrettet ved at det plutselig skur seg av, restarter seg selv, dårlig batteri kapasitet, dårlig lyd, dårlig skjerm og dårlig kamera så fant jeg ut at da kan vi heller legge i noen kr til og kjøpe et vanlig nettbrett.
Jeg trodde Kurio hadde kommet veldig bra ut i tester??
Dårlige produkter kan man risikere å få overalt.

Våre bruker den.vanlige ipaden,så jeg ser ikke helt vitsen led en Kurio i tillegg.

Våre bruker den.vanlige ipaden,så jeg ser ikke helt vitsen led en Kurio i tillegg.
Har fått bra i forhold til hvordan det er utforment. Men det er svært begrenset med apper til barne til den
Her så slo vi fra oss ¨å kjøpe det siden flere sa de ikke fikk lastet ned noe særlige apper til det
Så her fikk de ipad mini som var til samme pris her som for Kurio

hvis du leser brukererfaringene om nettbrettet på netonnet f.eks så ser du hva andre mener om nettbrettet dem har kjøpt. har hørt mange andre har klagd over den dårlig kvaliteten på nettbrettet å. litt betenkelig at folk kaller det ubrukelig og uferdig produkt. så her blir det ingen Kurio noen gang.

Kan jeg slenge inn et spørsmål..?
Om det er greit..?

Hvordan får jeg lastet inn filmer på den..?
Noen som vet...?

Vi vurderte også denne men pga. så dårlig utvalg av apper så skal vi heller gå for en iPad mini som koster nesten det samme med uendelig mange apper :)

Back
Topp