Romle Gift med forumet VIP Junibarna 2015 18 Sep 2015 #1 Anbefal apper til ipaden min! Sitter og leker meg på ipaden og vil ha noe nytt. Barn, matlaging, trening, helse, hobby, bøker osv, kom med det!
Anbefal apper til ipaden min! Sitter og leker meg på ipaden og vil ha noe nytt. Barn, matlaging, trening, helse, hobby, bøker osv, kom med det!
|Frosken| Juni12s hobby/håndarbeider VIP Junibarna 2015 18 Sep 2015 #2 iBook! Morsomt å lage egne bøker med barna feks. De kam ta bilder selv og legge inn, lage historier.
|Frosken| Juni12s hobby/håndarbeider VIP Junibarna 2015 18 Sep 2015 #3 Pinterest er også flittig brukt her
Romle Gift med forumet VIP Junibarna 2015 19 Sep 2015 #4 |Frosken| skrev: iBook! Morsomt å lage egne bøker med barna feks. De kam ta bilder selv og legge inn, lage historier. Klikk for å utvide … Åh, så kult! Det må jeg prøve, takk for tips!
|Frosken| skrev: iBook! Morsomt å lage egne bøker med barna feks. De kam ta bilder selv og legge inn, lage historier. Klikk for å utvide … Åh, så kult! Det må jeg prøve, takk for tips!