Apper for prøvere

HighVoltage

Blir kjent med forumet
Hva slags apper bruker dere?

Her går det i MIN KALENDER og CLUE for å holde styr på syklus. Eller jeg kan spørre min bedre halvdel, for han har virkelig styr på når jeg skal ha mensen og ikke

Bruker natural cycles (koster 699,-) per år inkl basaltermometer. Har også gratisversjonen av fertility friend fordi jeg liker å sammenlikne de to appene [emoji851]

Gratisversjonen av fertility friend. Hadde betalingsversjon før men gadd ikke det nå.

Betaler for fullversjon av fertilityfriend. Veldig fornøyd med det

Jeg har brukt FLO :)

Fertilitet friend og glow

Ovia og betalversjonen av Fertility Friend. [emoji106]

Har FF og den følger syklusen min godt. Glow er like bra og bruker den til og scanne el testane og stemmer kjempe bra. Har og Ladytime og den sliter og finne eggløsningsdagen min.

Veldig fornøyd med fertilityfriend. Viste seg at jeg hadde en syklus på ca 50! dager, så var veldig godt når EL-test og fertilityfriend ble enige om eggløsning til slutt :) Når jeg bestilte jordmortime nå løy jeg glatt om siste menstruasjon, for gidder ikke komme til UL med et foster som er mange uker for lite, og få det stresset der når de lurer på om noe er galt. Rakk å sikre me et år med oppgradert versjon fertlityfriend tre dager før positiv test da :P bra timing

Back
Topp