Apper for baby?

Salvia

Forumet er livet
VIP
Julibarna2014
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Jeg har lastet ned Fisher-Price sin app, Animal Sounds for Baby.
Lillemann på 6,5 mnd sitter helt i ro og følger intenst med når vi ser på denne, mens jeg dubber navnene på dyrene og gjentar lydene.
Begynner å bli litt lei av det samme om og om igjen, er det noen som bruker andre apper til babyene?

Last edited:
Kjenner jeg er veldig imot at babyer skal få se og trykke på disse duppedingsene. Så mange fine bøker ol å finne.

Kjenner jeg er veldig imot at babyer skal få se og trykke på disse duppedingsene. Så mange fine bøker ol å finne.
Nå var det ikke det som var spørsmålet da.
Det at vi bruker ett spill på mobilen, med animasjon av dyr og dyrelyder, er ikke dermed sagt at vi ikke leser bøker. Og hva er forskjellen?

Nå var det ikke det som var spørsmålet da.
Det at vi bruker ett spill på mobilen, med animasjon av dyr og dyrelyder, er ikke dermed sagt at vi ikke leser bøker. Og hva er forskjellen?
At så små barn ikke bør stirre på slike skjermer.
Nei, det var ikke spm, beklager.

Sound touch er veldig fin! :) Vet ikke om en på 6,5 mnd bryr seg, men er lignende den der fisher price sin, bare at den er norsk, og har ekte bilder av masse forskjellig. Finnes flere, jeg liker den første bedt. Heter kun Sound touch. Koster vel 21 kr eller no. Mine har brukt den litt fra dem var 1 år. Stor stas :)

Sound touch er veldig fin! :) Vet ikke om en på 6,5 mnd bryr seg, men er lignende den der fisher price sin, bare at den er norsk, og har ekte bilder av masse forskjellig. Finnes flere, jeg liker den første bedt. Heter kun Sound touch. Koster vel 21 kr eller no. Mine har brukt den litt fra dem var 1 år. Stor stas :)
Poppis her og :D

Back
Topp