Apper for å følge syklus

Emine89

Glad i forumet
Vi som prøver :)
Julegavene 2019
Augustbarna 2021
Jeg bruker Flo-appen, men har bare gratisversjonen. Er det noen som har abonnement på den og syns det er verdt det? Eventuelt andre gode apper? Flo tracker jo syklus sånn sett, men gir absolutt ingenting mer og det er jo litt kjedelig.

Jeg hadde det tidligere da jeg prøvde, synes absolutt det var verdt det ☺️ kan også anbefale premom, der kan du legge inn bilde av el og graviditets testene dine ☺️

Har brukt P Tracker siden 2011. Under prøving har jeg vært innom mye forskjellig men de jeg er mest fornøyd med og som jeg fortsatt bruker er P Tracker (fordi jeg alltid har brukt den og alle syklusene mine fra 2011-dd ligger lagret der) i tillegg til Premom (som nevnt allerede ovenfor) og FertilityFriend. Premom og FertilityFriend alene kommer en langt med synes jeg også er det veldig greit om du kjenner litt til hvordan dine sykluser er fra før av men ikke et must :)

Jeg betaler for Flo- det er den mest nøyaktige appen jeg har funnet i hvert fall! Og Premom :happy:

Bruker Natural Cycles, Flo, Premom, og Fertility Friends. Eneste av disse jeg faktisk liker er Natural Cycles og Fertility Friends. De andre er helt på bærtur med min syklus. Selv om jeg legger inn temp og symptomer, så tar de ikke hensyn til det. Synes ikke betalingsversjonen av Flo var verdt det for å følge syklus, men litt mer for å følge graviditet. Jeg må også drive og legge inn ting automatisk fremfor at de bare kan importere fra helse-appen. Så jeg går først inn på NC, sjekker tempen som den har imponert automatisk fra Apple Watch, legger så den inn i Flo og Premom klarer da å hente dato fra Flo. Er helt merkelig og unødvendig. Samme skjer med sex. Legger inn i NC eller Helse-appen, som FF henter automatisk. Flo må legges til manuelt og da klarer Premom å få infoen også.
Eneste av de fire appene som har skjønt at syklusen ikke er normal etter en graviditet er Natural Cycles. De andre maser om at lutealfasen min var aaaalt for lang og at jeg helt sikkert hadde eggløsning på cd14 etter aborten uten indikasjoner fra hverken temp, CM, tester, historie osv. Og siden de ikke klarer å hente tidligere syklus automatisk, vet ikke de noe om hvordan syklusen min er. Og jeg gidder ikke legge til info fra et år bak i tid.
Premom sin funksjon for å lese tester er derimot veldig bra.

Back
Topp