Ifølge babyverdens app er jeg på dag 178 idag, 102 dager igjen. Mens i følge svangerskapappen er jeg på dag 179 idag og 101 dag igjen??? Termin 24.09. De viser jo samme uke og dag ???
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gjør de?? Jeg bor også i Bergen og går på KK hver tredje uke, og de har brukt 40+2 på meg hele veien. Merkelig..I Bergen regner de 40 +3 også nå. Jeg bruker ikke noe apper fordi de viser forskjellig alleterminen er no samme uansett da
![]()
Gjør de?? Jeg bor også i Bergen og går på KK hver tredje uke, og de har brukt 40+2 på meg hele veien. Merkelig..
Merkeligste jeg har vært med på.. I min BV app står det at jeg har bært gravid i 182 dager og har 101 igjen (40+3), mens i den andre appen står det 181 med 101 igjen. Den sistnevnte stemmer med det de sier og skriver på helsekortet.Har de? På meg brukte de 40+3 da jeg var der for to uker siden x) merkelig. Jordmor og lege gjør det også, bruker det oransje hjulet for å regne ut, og det viser ikke samme som babyverden, for babyverden har 40+2.
Merkeligste jeg har vært med på.. I min BV app står det at jeg har bært gravid i 182 dager og har 101 igjen (40+3), mens i den andre appen står det 181 med 101 igjen. Den sistnevnte stemmer med det de sier og skriver på helsekortet.
Både sykehuset og jordmor bruker 40+3, så da har jeg stilt inn appene på det også. Jeg fikk også at det var 100 dager igjen på forskjellige dager, selv om jeg har stilt inn begge mine apper på 40+3... Jaja, det står i allefall riktig uke![]()
Samme her. Skjedde plutselig at jeg sto to dager på samme dag og siden har jeg blitt hengende etter på bvMin bv app viser plutselig 1 dag for lite her![]()