App'en

Tulipane

Forelsket i forumet
Januarhula 2014
Flere som sliter med app'en om dagen??
Jeg kan jo selvfølgelig bare slette den, og laste den ned på ny, men sååå lat er jeg om dagen. hehe..

Jeg kommer inn på appen, men så fort jeg prøver å komme meg inn på forum, så blir jeg kastet ut..
Flere med samme problem?

Eller må jeg krype til appstore...? ;)

Ikke problem her...har snarvei rett inn her på januar;-) får 'tving lukking' innimellom, men ikke ofte asså. Tror nok jeg ville tatt meg en tur på app-store om jeg var deg ;)

Det går helt fint hos meg :) Hender den henger seg opp, men da bare avslutter jeg programmet, også fungerer den som den skal igjen etterpå :)
Håper det løser seg hos deg, kjedelig når det ikke fungerer som det skal..

- Flittig bruker av app'en ;)

Det er dessverre litt utfordringer med appen for tiden, håper dette vil være fikset til neste oppdatering :) (Vet dessverre ikke når neste oppdatering er tilgjengelig.)

Jeg får hele tiden beskjed om oppdateringer i samtaler jeg ikke har skrevet noe i :P

Sent, men godt.. Takk for svar! Slettet, og lastet ned på nytt, og jeg er tilbake..
Vært på reise, derfor det tok litt tid:)

Jeg sliter også innimellom, har fått system error i hele dag, men nå er jeg tilbake:)

Appen har vi desverre store problemer med i dag etter bytte av en server. Vi håper den er oppe og går som normalt til torsdag. Takk for at dere har tålmodighet med oss :)

Back
Topp