Elisabeth1985
Glad i forumet
Hvordan i alle dager logger jeg inn på denne? Lastet den ned på Windows 8, men finner jo ingen innlogging noe sted?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Babyverden.no appen eller BVForum appen?
Jeg lastet den ned nå, og fikk logge inn da jeg trykket på innstillinger. Men jeg trodde kanskje det var en app til bokklubben slik at man kunne få oversikt over kommende pakker og se om man vil avbestille eller noe? Så ikke slik ut, ble skuffet...
Goboken...
Hvor fant du "innstillinger" da? Appen er bare for e-bøker.![]()
Har iphone da, det stod øverst til høyre? Der var to knapper.
HeiPrøver igjen i dag. Goboken app til Widows 8; hvordan logger man inn?
Hei
På samme måte som alle windows8-apper.. du står inne i appen, og deretter får du frem menyen til Høyre på skjermen - der vil det da komme fram menyer som gjelder for den spesifikke appen du akkurat nå bruker. Der er det logg inn og logg ut av appen. Se vedlagt bilde.
MERK - dette er ikke en app for ditt medlemsskap, men en bokhylla - app der en kan få tilgjengelig bøker som en har kjøpt gjenom bokklubben, eller kjøpe bøker direkte i appen for å kunne ha de som e-bøker.
Hei. Ja det er trolig en følge av at Gboken appen ikke er oppdatert etter oppgraderingen av Windows 8 til 8.1. Beklager det. Vi er klar over den feilen, og ser på hva vi skal gjøre med det. Om du har iPad eller iPhone så kan jeg garantere deg en litt annen opplevelse.
Er den fortsatt ubrukelig? Får den ikke tilå virke på mine andrioider.