Appen...Igjenn!

julibia

April 2013s Kreative sjel
Sensommerbarna 2019
Desemberskattene 2024
Siden i natt har appen vert helt på tur! Noen ganger kommer jeg ikke inn i det hele tatt, bare får opp BV-logoen, så skjer det ikke mer.
Hvis jeg er heldig å komme inn er den syykt treig, og stopper opp så jeg klarer ikke poste eller oppdatere.

Og forresten..Hva skjer med at det noen ganger (ofte) blir helt feil når vi quoter innlegg??

Hei.

Du må gi oss mer nøyaktig informasjon om de feilene du opplever med appen. Siden vi kun har fått inn to meldinger om at appen oppleves treg på nattestid, må vi få vite hvilken dag, og ikke minst hvilke klokkeslett. Da kan vi få sjekket interne backuprutiner m.m. opp mot den opplevde tregheten på appen.
Det er også viktig at du sjekker nettverket du befinner deg på. Det er flott om du samtidig kan f.eks laste websider fra vg bare for å forsikre at nettet ditt samtidig er raskt.
Kan du sende denne informasjonen til janet.usken@sandviks.com. Vi trenger også din epost-adresse (den som du bruker tilknyttet din Babyverdenkonto).

Det med quoting kan ha med HTML -kode som ikke er limt inn i sin helhet når en bruker har laget tickeren sin. Da vil quoting av dette fort bli litt rart. Det er også mulig at det av og til rett og slett feiler i selve appen. Vi kan dessverre ikke gjøre så mye med det, annet enn å sikre at dere har tilgang til nye og forbedrede versjoner av appen etterhvert som de blir laget.

Back
Topp