Appen IGJEN..

KFH83

Endelig mamma :D
jentene i juni13
Nå har jeg avinstallert og installert appen opp til hundre ganger..
Blir bare kastet ut etter få minutt hele tiden.. Hva skjer?
Drit irriterende!!!

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi har fortsatt problemer med appen, utvikleren jobber med problemet. Beklager ulempene dette medfører. Anbefaler dere å bruke forumet via vanlig nettleser på iPad og mobil isteden.

Har du oppdatert telefonen din til siste Ios?
Jeg har selv vært på appen flere ganger i dag uten problem.

Har hatt masse problemer idag jegogså, har det daglig..

Jeg kan ikke en gang logge på andre enheter, fordi da påstår den at brukeren min ikke eksisterer. Tror Babyverden sin server i seg selv er helt på tryne.

Har ikke slike på problemer på noen andre forum. Heller ikke de som har forumappen sin via tapatalk.

Jeg kan ikke en gang logge på andre enheter, fordi da påstår den at brukeren min ikke eksisterer. Tror Babyverden sin server i seg selv er helt på tryne.

Har ikke slike på problemer på noen andre forum. Heller ikke de som har forumappen sin via tapatalk.

Jeg kan heller ikke logge på med annet enn app'en, har tatt det opp med moderator og it men de påstår at alt er i skjønneste orden... Rart man ikke gidder snart?

---—–-

Jeg kan heller ikke logge på med annet enn app'en, har tatt det opp med moderator og it men de påstår at alt er i skjønneste orden... Rart man ikke gidder snart?

---—–-

Ikke sant..? Huff, blir oppgitt..

Problemer her også!

Appen er ganske irriterende ja, lukker seg heile tida!!

Har gitt opp appen, men ser at BV siden i går etter klokken 19 har hatt usedvanlig lang responstid.
HAr sjekket mine tilkoblinger og har lav ping til stort sett over alt, men BV lagger. :(
Serverkrøll?

Har oppdatert alt som skal oppdateres, blir kastet ut hele tiden.. Blir gaaaaal!

Jeg har ikke hatt problemer med appen på min Android i det hele tatt.

På ipad og pc bruker jeg bare nettleser.

Synes det er rart at jeg ikke sliter når det er så mange andre som sliter...

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3

Jeg får ikke logget på appen.
Verken fra iPad eller mobil (andriod).
Men av en eller annen grunn får jeg opp varslene som komme...

Jeg bruker tapa både på BV og andre forum, greit å ha alt på et sted, og man slipper å plages med appen.

tapa tapa tapa!

Back
Topp