Appen bare kræsjer

razika

Februar 14
Februar 2014 - Skjult forum
Har iPhone og får ikke brukt appen i det hele tatt, blir kastet ut med en gang. Har installert den på nytt men ingen bedring. Kjent feil i dag?

Ble kasta ut jeg også nå! Og bare kræsjer når jeg skal inn igjen. Bv forum app på ipad.

Har samme problem selv :( har til og med prøvd å avinstalmere appen å laste den ned på nytt. Blir kasta rett ut igjen. :eek:

Jeg har også iPhone og blir kastet ut. Er på nettleser på mobil nå.

Er så tungvint med forum fra nettleser :P Håper appen funker snart igjen.

Har samme problem med app fra iPhone:/
Bruker nettleser nå. Håper den snart er i orden igjen.

Har vært sånn hos meg i flere timer. Får ikke sendt bugreport heller, for appen krasjer jo i det sekundet jeg får tilbud om det!

Jeg får ikke brukt appen i det hele tatt, så den måtte jeg bare avinstallere. Har prøvd flere ganger.

Appen er helt på tur. Mer enn vanlig, altså ;) Blir kastet ut før jeg rekker å logge meg inn.

Har vært sånn hos meg i flere timer. Får ikke sendt bugreport heller, for appen krasjer jo i det sekundet jeg får tilbud om det!
Jeg fikk sendt en i sta, men det var jaggu ikke lett haha! Spørs om det har noe å si! Regner med noen jobber med saken. Ikke nå kanskje, men håper noen jobber i morgen tidlig! :P

Virker som appen er i gang igjen, men jeg får ikke logget på. Får bare beskjed om at brukeren ikke eksisterer..

Back
Topp