Appelsin!

Ønsker2014baby

Elsker forumet
Oktoberskatter 2014
Det er så herlig. Og det er omtrent det jeg får i meg på en dag! Nå har kvalmen tatt meg!!! Men ingenting kommer ut.

Jeg blir så dårlig når jeg kaster opp.. Det er så ille at jeg ikke klarer og stå oppreist engang :/

Noen andre som har det likens?:o hva kommer det av?:(

Sent from my iPhone using BV Forum

Det e vanlig, lå å spydde i 5 mnd med første mann måte krype til doen. Ble innlagt til slutt. Men prøv å spis noe salt,kjeks, chips eller noe sånn. Kan være lettere å drikke brus enn andre drikker. Jeg må variere litt over hvilke sort brus jeg drikker nå. men greit å ha utvalget der.

Det e vanlig, lå å spydde i 5 mnd med første mann måte krype til doen. Ble innlagt til slutt. Men prøv å spis noe salt,kjeks, chips eller noe sånn. Kan være lettere å drikke brus enn andre drikker. Jeg må variere litt over hvilke sort brus jeg drikker nå. men greit å ha utvalget der.
Off.. Det hørtes ikke godt ut.. Håper jeg slipper det! Ja, skal prøve det! Ja, drikker som regel bare vann.. Ja, det er sant!

Det smaker ikke alle fall bedre å kaste opp sjokolade enn taco. .. :-) Uansett så syns jeg ofte det hjelper om man bare får litt mat i magen, problemet er bare å få det ned... Trøsten er at det går over.

Forskjellig hva man blir dårlig av, jeg har mått kutte ut brus pga jeg blir dårlig av det.

Søt og sukker, kan gjøre det verre. Men når alt kommer til alt så er det bare å prøve seg fram og få i seg det som passer best for hver enkelt.

Jeg har begynt å drikke skummet kulturmelk og synes det hjelper. Mye rart man plutselig får lyst på ;0)

Her klarer jeg ikke brus når jeg er skikkelig kvalm, blir bare enda mer kvalm av søte ting. Vann fungerer best her :-)

Rett i koppen suppe gikk her i går, ellers går det i friske epler og appelsin og saft:P prøver litt andre ting også, men klarer ikke mye.

Lite tips hvis du kaster opp. Det som ikke er kjekt å kaste opp igjen, er spagetti, nudler og popcorn. Prøv å unngå det når du kaster opp. Er bare ekkelt

Tomatsuppe og grandiosa går selv om jeg er kvalm. Ellers er det nok viktig å drikke energirik drikke visst du ikke får i deg mat. De har en del appelsinjuicer på apoteket som er gainere. Lagd for folk som ikke får i seg stort av mat :) kroppen rekker å ta opp litt av det før det evt kommer opp igjen!

Ordne deg en flaske med sitronvann og smådrikk hele tiden. Funker gull her

Back
Topp