APPELSIIIIIIN

2x 24November

Forumet er livet
VIP
Da har jeg fått en virkelg pics eller dilla (les avhengighet[8D]) som jeg liker kalle det.. APPELSIN

Har ikke tall på hvor mange jeg har spist de siste dagene, og nå har jeg vært å kjøpt 8 flasker 1,5liter solo, 30(ca) appelsiner og sikkert 30 klementiner.. (ble 70kr for klemmentinene[:-]) Herregud så godt!![:D][:D]

ORIGINAL: SistemannIMagen

Da har jeg fått en virkelg pics eller dilla (les avhengighet[8D]) som jeg liker kalle det.. APPELSIN

Har ikke tall på hvor mange jeg har spist de siste dagene, og nå har jeg vært å kjøpt 8 flasker 1,5liter solo, 30(ca) appelsiner og sikkert 30 klementiner.. (ble 70kr for klemmentinene[:-]) Herregud så godt!![:D][:D]

du får hvertfall i deg nok c-vitaminer[:D]

[:D][:D][:D]

Er jo ikke det værste å bli "avhengig" av da!

Su kommer til å bli en vandrende c-vitaminbombe!! [:)]

er det farlig å få i seg for mye c vitamin og sitrusfrukt? er kanskje sterkt for magen? (da tenker jeg ikke for babyenn sin del men for min egen liksom)

er det farlig å få i seg for mye c vitamin og sitrusfrukt? er kanskje sterkt for magen? (da tenker jeg ikke for babyenn sin del men for min egen liksom)

c-vitamin er vannløselig tror jeg. Så det du får "for mye" av c.vitaminet kvitter kroppen seg med det i urin etc. Jeg tror det er slik det fungerer[;)]

Sitrusfrukt vet jeg ikke...

ORIGINAL: Malla_85

c-vitamin er vannløselig tror jeg. Så det du får "for mye" av c.vitaminet kvitter kroppen seg med det i urin etc. Jeg tror det er slik det fungerer[;)]

jaja, blir vel dårlig eller uvell i magen før det blir farlig[:D] kroppen sier vel ifra på en eller annen måte[:D]

ORIGINAL: Malla_85

Tror jeg også.
Mmmm.. Syns det hørtes fantastisk ut akkurat nå. Har dilla på solo lenge før jeg ble gravid, så det slutter jeg nok ikke med, med det første[;)] men appelsiner hørtes godt ut!!![:D]

og så er det masse folat i appelsin har jeg hørt:) pluss at det er jo bra mot UVI:) Så det er en veldig sunn avhengighet du har fått:)

Back
Topp