Appel/ Mac

Zera

Forumet er livet
Noen som har det som kan forklare meg fordelene med det?:)

Typen vil vi skal kjøpe det nå, siden laptopen vår har klikket..
Han mener det er lurt siden vi har I phone osv :)
Men jeg har ikke hellt peilling på sånnt..

Så kan noen her gjøre meg smartere?:)

Nobody?:)

Aldri virus, aldri feil, lett å bruke... Bare for å nevne noen! [:)][:)]
Vi har hatt mac i mange år, og er bare sååå fornøyd!

Skal aldri ha PC igjen [:D]

ORIGINAL: *FruM*

Aldri virus, aldri feil, lett å bruke... Bare for å nevne noen! [:)][:)]
Vi har hatt mac i mange år, og er bare sååå fornøyd!

Skal aldri ha PC igjen [:D]

sign!!

men må ikke ha mac pga i phonen.

Jeg har mac, og nå har jeg hatt den i 2 år uten et eneste problem! Pcer jeg har hatt har ikke vart i mer enn 1,5 år før det omtrent ikke går an å bruke de lenger..

Jeg klarer egentlig ikke si hva det er jeg synes er så bra med mac, for det er så lenge siden jeg har brukt en vanlig pc at jeg husker ikke hvordan det var[8D] Men jeg elsker min mac <3

Det eneste er at det ikke er alle programmer og sånn som finnes til mac da..

Så pass??? Nei, da var jo saken ikke vanskelig i det helle tatt :)
Da reiser vi å ser på Mac i morga :)
Har heldigvis en Mac ekspert i typen sin familie, så får vel hjelp med han om det sku være noe..

Nei, vet jeg inne trenger Mac selv om vi har I phone, men har hørt det kan være et pluss.. Men ikke vet jeg :)

ALLE laptoper jeg hatt har dødd etter 1,5 år MINIMUM!! Og det er jo ikke jævlig provoserende liksom??? Arg!! Har ikke tålmod til sånnt tull:/

Slenger meg på det samme som de andre her har skrevet.
Mac bare funker, aldri noe problemer. Blir aldri noen pc igjen her heller.

ORIGINAL: Zera

Så pass??? Nei, da var jo saken ikke vanskelig i det helle tatt :)
Da reiser vi å ser på Mac i morga :)
Har heldigvis en Mac ekspert i typen sin familie, så får vel hjelp med han om det sku være noe..

Nei, vet jeg inne trenger Mac selv om vi har I phone, men har hørt det kan være et pluss.. Men ikke vet jeg :)

ALLE laptoper jeg hatt har dødd etter 1,5 år MINIMUM!! Og det er jo ikke jævlig provoserende liksom??? Arg!! Har ikke tålmod til sånnt tull:/

Vi har hatt begge våre i 3,5 år (!!!). Tenkte å kjøpe oss ny lap top snart, ikke fordi den ikke funker - men fordi vi ønsker en bedre modell, med større lagringsplass! (Har EKSTREMT masse bilder!!) [:)]

Hva fotoprogram bruker du, om du bruker noen da? Er hobby fotograf og elsker å redigere bilder :)
Søskenbarnet til typen sier der et på macen når man kjøper den, er det bra?

Mange spørsmål, mye jeg lurer på:p

Takk for svar foresten:)

skaffer du deg mac vil du aldri angre. det er penger vel anvent. min er nå straks 2 år og fungerer som den skulle vært ny. har macbook pro. ville gått for en pro for den har sånn åpning du kan stikke minnekortet rett i, en bagatell men søs har vanlig macbook og det irriterer henne litt.

bare et poeng, kjøp med god prosessor. harddisk, ram osv kan du oppgradere siden. ikke kjøp ekstra ram på applestore f.eks det er svindyrt og du får akkurat det samme på komplett billigere.

ang redigering så er ikke jeg noe spes god, men skal jeg fikse litt her og der så bruker jeg picnik.

Min kjære mac fyller fire nå i januar, og har *bank i bordet* aldri hatt en dårlig dag[:D] Jeg bruker adobe-programmer ved bilderedigering (photoshop, illustrator osv.) Har bare en gammel versjon av iPhoto (regner med det er det han mener), så vet ikke hvor bra de nyere versjonene er. Ikke bruker jeg det til redigering heller, bare til å organisere bildene[:)]

bruker macbook pro selv og er superfornøyd med den.
Den er raskere, enklere å håndtere musikk/bilder. lettere med overføring fra mobilen ( bruker iphone)
ikke minst kulere i design :D

ORIGINAL: Zera

Hva fotoprogram bruker du, om du bruker noen da? Er hobby fotograf og elsker å redigere bilder :)
Søskenbarnet til typen sier der et på macen når man kjøper den, er det bra?

Mange spørsmål, mye jeg lurer på:p

Takk for svar foresten:)

Jeg bruker iPhoto (program for mac) for å redigere bilder! Der kan man justere lys, farger, enkel retusjering og slike ting veldig lettvint. Alle bildene samles(lagres) i ett program og du gjør "alt derfra". Så har jeg photoshop for større redigeringjobber! [:)]

Bare å spørre! [:D]

Back
Topp