App?

Sukkertøy

Glad i forumet
Hvilken baby app bruker dere?
Jeg har lasta ned bv sin men den vil ikke resende meg passord eller godta nytt brukernavn osv.. får kun bruke som gjest men da må jeg jo taste inn alt på nytt for hver gang jeg går inn.. har sett mange forskjellige men de er på engelsk..har også sett noen på facebook som bruker en som ser veldig fin ut, men jeg tør ikke spørre for jeg vil ikke at det skal komme ut enda og jeg har ingen planer om å publisere baby nyheten på facebook. :)

Gravid og Baby vet jeg det er mange som bruker:-) Kanskje det er den du har sett?=)

Jeg finner ikke den som heter baby.. kommer bare opp masse spill apper..

Den jeg har sett og gjerne vil ha er med lilla bakgrunn og står gjerne
"Du er nå ×× uker og ×× dager på vei"
Osv.. tror jeg har lasta ned de fleste men ikke vært fornøyd så jeg har sletta de igjen.. den ene var dansk og de andre dukker opp på engelsk.. :/

Det er den på bildet jeg tenkte på:-) Tror det er den som var lilla før?:-)

Vedlegg

• image.png
    image.png
    226,1 KB · Visninger: 36
Jeg finner ikke den som heter baby.. kommer bare opp masse spill apper..

Den jeg har sett og gjerne vil ha er med lilla bakgrunn og står gjerne
"Du er nå ×× uker og ×× dager på vei"
Osv.. tror jeg har lasta ned de fleste men ikke vært fornøyd så jeg har sletta de igjen.. den ene var dansk og de andre dukker opp på engelsk.. :/

Den heter "Gravid & baby" :)

Jeg har lasta ned bv sin men den vil ikke resende meg passord eller godta nytt brukernavn osv.. får kun bruke som gjest men da må jeg jo taste inn alt på nytt for hver gang jeg går inn.. har sett mange forskjellige men de er på engelsk..har også sett noen på facebook som bruker en som ser veldig fin ut, men jeg tør ikke spørre for jeg vil ikke at det skal komme ut enda og jeg har ingen planer om å publisere baby nyheten på facebook. :)

Går det ikke an å bruke e-post adressen din der du skal skrive inn brukernavn heller?

Samme problem har jeg også med den appen på min telefon. På nettbrettet fungerer det fint...

Jeg har også den "gravid & baby". Hadde bv sin før, men en dag fikk jeg melding om at påloggingsdetaljer var ugyldige. Den ble slettet.

Back
Topp