App

Har babyverden sin og en som bare heter svangerskap app, ikonet er lilla :) der får du opp hvor lange prosent av svangerskapet som er fullført osv:)
 
Gidder ikke app denne gangen, tenker å ta det litt som det kommer :)
 
Har babyverden og den lilla svangerskap :) helt hektet! Og det hjelper meg å innse virkeligheten sammen med min kjære <3
 
Har babyverden og den lilla svangerskap :) helt hektet! Og det hjelper meg å innse virkeligheten sammen med min kjære <3
Android eller iPhone? Den lilla fant var svensk?
 
Jeg har babyverden og en "pregnant' fra før, og har tatt disse i bruk inntil videre
 
Den lilla dere snakker om er helt forskjellig fra Iphone og andre telefoner, min er svensk og gir en regner uker på en helt annen måte enn den andre..

Hvordan ser babyverden ikonet ut? Finner ikke den jeg.
 
Den heter babyverden og er blå og lilla fotspor
 
Fant den, første som angir riktig antall uker i forhold til termin. Pregnancy appen gir riktig antall dager igjen, men den sier uke 4. Selv om jeg i dag er 5+1
 
Android eller iPhone. Og hvordan er ikonet?

(jeg har prøvd de fleste på Android o går kveld. Men går i surr med de forskjellige. ...)
 
Ikonet til Pregnancy? Det er orange, med et hvitt tre, står babycenter under treet.
 
Aha, den har jeg vært borti.

Men var det den son samme uke sa om babyen at hjertet slår (som skal være uke 5+x) og mor at i slutten av denne skulle mensen kommet (som er 3+x) eller noe sånn?

Jeg er vanskelig og kritisk, men den traff jo heller ikke på termin siden den er amerikansk, 40+0 treffer den på da, norsk termin er 40+3
 
Er ikke veldig imponert, virker veldig rotete, så tror ikke jeg kommer til å bruke den så mye.
 
Synes det er mye styr ja, så jeg har ikke funnet min favoritt
 
Jeg har nå den lilla gravid appen og gravidguiden. Men dem regner ikke likt, ene er jeg 5+4 og andre 5+6. Men det er jo ikke så nøye. Men best oversikt over spiren er nok den linken du la ut sara.
 
Back
Topp