app i barnehagen

☆ Lilletrille ☆

Lykkelig mamma
♡Junigull 2016♡
hva synes dere om dette? :)

for min del så synes ikke jeg noe om det, men det er min mening. fokuset blir tatt fra barna og blir mye fokus på å ta bilder enn andre ting føler jeg. jeg har ikke noe behov for å vite hvor mye hun har sovet eller om hun har bæsjet og tisset før jeg henter henne. hehe :p de har skjema i bhg jeg kan se på når jeg henter :)

Jeg har tenkt det samme, at det blir mye tid på å ta bilder og sende ut meldinger og oppdateringer. Har ikke vært borti det selv, så bare et innslag i nyhetene for noen uker siden. Sikkert kjekt å få oppdateringer i løpet av dagen da for de som ønsker det.

Vi har stemt det ned i barnehagen. De ansatte kan heller bruke tiden på barna. Ikke hadde vi noe ønske om slike oppdateringer.

Det holder med muntlig rapport ved henting og ukereferat på epost.

Jeg har tenkt det samme, at det blir mye tid på å ta bilder og sende ut meldinger og oppdateringer. Har ikke vært borti det selv, så bare et innslag i nyhetene for noen uker siden. Sikkert kjekt å få oppdateringer i løpet av dagen da for de som ønsker det.
her så hadde de det, men når de skjønte hvordan det fungerte ble det stemt ned og borte ble det :) jeg hadde seriøst blitt sint om det hadde vært i bhg jeg, men det er meg da :p når jeg engasjerer meg i en sak ja da engasjerer jeg meg og :p

Vi har stemt det ned i barnehagen. De ansatte kan heller bruke tiden på barna. Ikke hadde vi noe ønske om slike oppdateringer.

Det holder med muntlig rapport ved henting og ukereferat på epost.
jeg er så enig i det du sier :) her stemte de det ned og fikk det gjennom så alt av sånne ting forsvant heldigvis :)

Skjønner ikke helt hva du mener med app og hva det har med bilder å gjøre???
sånn app jeg snakker om så tar de også bilder av barnet hva det driver med å legger ut på appen. ble fortalt dette av bhg tantene i bhg til lille N. jeg har gått der før så de er litt mer åpene til meg om dette :)

sånn app jeg snakker om så tar de også bilder av barnet hva det driver med å legger ut på appen. ble fortalt dette av bhg tantene i bhg til lille N. jeg har gått der før så de er litt mer åpene til meg om dette :)
Aldri hørt om:-P
Vi har lukket Facebook-gruppe som vi bruker en gang iblant.

Ellers har vi skjemaer vi krysser på, og jeg legger med bilder Fra mnd i neste månedsplan ;-)

Aldri hørt om:p
Vi har lukket Facebook-gruppe som vi bruker en gang iblant.

Ellers har vi skjemaer vi krysser på, og jeg legger med bilder Fra mnd i neste månedsplan ;-)
bhg her har ikke facebook gruppe, men de har sjemaer og legger ved bilder som dere gjør :)

Vi har den der appen i bhg hvor jeg jobber.. Er egentlig både for og imot hele greia.. Det kan fort bli litt mye av det gode.. Og om det virkelig er nødvendig? Nei..ikke i det hele tatt, vi har da klart oss helt fint i alle år uten..

Skjønner ikke helt hva du mener med app og hva det har med bilder å gjøre???
Er apper som foreldrene installerer og dermed får oppdateringer i løpet av dagen, feks når barnet legger seg, våkner, bleieskift, mat osv. Og man kan få bilder av hva barnet gjør i løpet av dagen.

Vi har den der appen i bhg hvor jeg jobber.. Er egentlig både for og imot hele greia.. Det kan fort bli litt mye av det gode.. Og om det virkelig er nødvendig? Nei..ikke i det hele tatt, vi har da klart oss helt fint i alle år uten..
det er jo ikke nødvendig og sier som de sa i bhg her at fokuset blir feil plasert :/ jeg får alltid vite ting muntlig når jeg kommer jeg da :) og er det noe spesielt så ringer de eller sender en sms om de ikke får tak i meg :)

Er apper som foreldrene installerer og dermed får oppdateringer i løpet av dagen, feks når barnet legger seg, våkner, bleieskift, mat osv. Og man kan få bilder av hva barnet gjør i løpet av dagen.
det blir så helt feil at man skal holde på sånn i mine øyne :(

hehe her sliter de med å greie å sende mnd plan på epost. Tror ikke en app er aktuelt;-)

Men småbarn fører lister på soving, bleieskift (tiss og bæsj). Soving er fint, men jeg er egentlig likegyldig til hvor mange bleier ungen har brukt, jeg vet jo at de skifter ved behov og til faste tidspunkt...

hehe her sliter de med å greie å sende mnd plan på epost. Tror ikke en app er aktuelt;-)

Men småbarn fører lister på soving, bleieskift (tiss og bæsj). Soving er fint, men jeg er egentlig likegyldig til hvor mange bleier ungen har brukt, jeg vet jo at de skifter ved behov og til faste tidspunkt...
Er vel litt for dems egen skyld også, at de har kontroll på at alle er bytta på. Også er det jo unger som sliter med avføring og da er det greit å vite om ungen har hatt bæsjebleie i løpet av dagen :)

Liste på bleier er kjekt, jeg hentet ei som hadde fått en eneste ny bleie på hele dagen. Også klaget de på at bleiene våre lakk??? Bytt den da...

Vi har sånn app i bhg, men de tar slett ikke mer bilder enn før, de bare krysser på soving og bleier og at unger kommer og går på en ipad i stedet for et papir.

Jeg har lite behov for appen, sjekker den ikke hver dag, men klarer ikke irritere meg over den heller, det tar ikke lenger tid å krysse her eller der?

Liste på bleier er kjekt, jeg hentet ei som hadde fått en eneste ny bleie på hele dagen. Også klaget de på at bleiene våre lakk??? Bytt den da...

Vi har sånn app i bhg, men de tar slett ikke mer bilder enn før, de bare krysser på soving og bleier og at unger kommer og går på en ipad i stedet for et papir.

Jeg har lite behov for appen, sjekker den ikke hver dag, men klarer ikke irritere meg over den heller, det tar ikke lenger tid å krysse her eller der?
Hvis det bare er for avkrysning så blir vel ikke tidsbruken mer nei;) og de dår i tillegg et mer oversiktlig arkiv vil jeg tro.

Back
Topp