App for å tracke syklus

fennikel

Betatt av forumet
Påskeliljene 2022 ❤️
Hei! Begynner å prøve på nummer to snart. Da vi prøvde på første tempet jeg om morgenen (det var eneste måte jeg fulgte med på syklus). Brukte fertilityfriend og var fornøyd med det. Nå er det uaktuelt å måle temperatur om morgen pga barnet. Følger med på el-slim.

Er det noen apper der det gir noe om el-slim er det eneste man følger med på? Kan vurdere el-tester hvis det går mange mnd, men kommer ikke til å bruke det i starten. Bruker flo nå, men synes ikke det ser ut som om el-slim har noe innvirkning på når el-dato blir satt.

Hadde 12 dagers lutealfase sist og 27 dagers syklus, så 14 dagers lutealfase ble feil før jeg ble gravid i alle fall. Nå varierer syklusene litt mer da.
 
Jeg bruker bare Flo, men jeg har tatt noen el-tester bare. Den funket ikke spesielt bra forrige gang jeg prøvde å bli gravid, men da testet jeg ikke etter el, så mulig det hadde noe å si.
 
Om du bruker apple watch, kan du stille inn ff slik at den bruker håndleddstemp som basaltemp; veldig kjekt med små barn i hus :joyful:
 
Back
Topp