Apotekpakken!

x1xMilla og Tuva

Glad i forumet
For noen måneder siden meldte jeg meg på den der fødselspakken fra apotek1, men nå finner jeg ikke igjen det arket jeg skrev ut som jeg skulle levere på apoteket. Noen som kan hjelpe meg med hvor jeg finner det..

Okay, takk for hjelpen [:D]

Du bare fyller ut en kupong på apoteket så får du den.... Ikkeno problem [;)]

Skal til legen imorgen, tenkte å innom apoteket å hente pakken da. Kjekt når apoteket og legen er i samme bygget. [:D]
Gleder meg til å se hva som er i den.

Jeg og Alillan var jo i sverige på lørdag, vi var litt "sleipe" og henta ut en sånn pakke der også. Sååå spente når vi åpna den da. Så var den HELT LIK den i norge. Skuffa da ja. *ler* [:D][:D]

ORIGINAL: bambibaby

Jeg og Alillan var jo i sverige på lørdag, vi var litt "sleipe" og henta ut en sånn pakke der også. Sååå spente når vi åpna den da. Så var den HELT LIK den i norge. Skuffa da ja. *ler* [:D][:D]

Litt kjiper'n da, hehe.

Kan en være sånn sleip her og tro? Eller blir det registrert når en har henta?

du kan også gå inn på apotek1.no å sende de en mail. da får du en kode som du tar med til apoteket.
så får du pakken[:D]

Vet ikke om det går her i norge, men hvis man drar på mange apotek etterhverandre så kanskje?? [8|][8|] Men såååå mye stress for noen lusne bleier og reklame da [;)] hehe tror ikke jeg hadde orka det...

åh... jeg må huske å hente ut den pakken snart... lappen har ligget her kjempelenge, men har selvfølgelig klart å glemme den når jeg har gått på apoteket [8|] 

Hadde samme problemet og prøvde å gå inn på apotek 1 og bestille ny, men fikk bare KUN EN PK PR HUSTAND... Så jeg måtte dikte opp en ny person...hehe[:D][:D] Håper det går bra, har ikke hentet den enda... Prøvde meg på apoteket uten dette nr som du får når du har bestillt den på nettet, men da fikk jeg beskjed om å gå hjem å printe ut på ny.... så de er nok litt forskjellige rundt forbi....[:@][&:]

Jeg fikk den pakken nesten "slengt etter meg" av en litt overivrig apoteker for flere uker siden, jeg. [:D] Han spurte ikke hvor langt jeg var på vei en gang, jeg måtte bare fylle ut den lappen på apoteket. Han jobba skikkelig for å få meg til å ta den med, altså, jeg tenkte egentlig jeg skulle vente litt... [:D]

blei skuffa over pakka jeg kunne like godt bare latt være og hente den...

ORIGINAL: bambibaby

hehe jadda, eskene står vel igjen på restauranten tenker jeg...hehe. Vi tok med oss innholdet da, men gud så kjipt det var å få helt likt da. Jaja som de gribber man er, så får man smake..dæ---laga nytt ordtak æ. makan til kreativ.

hehe [:D] Bra sakt alillan [;)]

jeg henta pakka idag, men har ikke åpnet den enda da,
venter til daddy kommer hjem, for han har lyst til å være med på ALT som har med babyen å gjøre. Ganske koselig at han er sånn igrunn.. [:)]

Back
Topp