Apotekpakke vitus

Lutzern

Februar 14 - miss trøtt
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Hva har dere fått i vitus sin apotekpakke? Her får de ikke flere pakker inn før uti februar. Hadde vært greit å vite hva som er i den...

Hva har dere fått i vitus sin apotekpakke? Her får de ikke flere pakker inn før uti februar. Hadde vært greit å vite hva som er i den...

Samme med meg, var innom Sandvikas da jeg var hos svigers også, men virker som kjeden begynner å bli tom.
Har helle ikke fått Libero pakken fra våre lokale Kiwi butikker...

Samme med meg, var innom Sandvikas da jeg var hos svigers også, men virker som kjeden begynner å bli tom.
Har helle ikke fått Libero pakken fra våre lokale Kiwi butikker...
Har ikke fått hentelappen fra libero enda...

Kjipt at man ikke kan hente før baby kommer. Det er jo flere tuber med kremer man kan la være å kjøpe om man får de...

Har ikke fått hentelappen fra libero enda...

Kjipt at man ikke kan hente før baby kommer. Det er jo flere tuber med kremer man kan la være å kjøpe om man får de...

Ja, det som er så dumt, man har jo nesten ikke hatt muligheten før (iallfall ikke Libero) pga. hentes tidligs innen og senest fø datoene, Så er de tomme i denne perioden. Men men. Ikke verdens undergang.
Men klart for de produsentene som er med å sponser boksene. Mister kunder siden jeg ikke får prøvd produktet dems før jeg har funnet noe annet jeg liker.

Gubben henta libro pakken på laurdag. Heilt grei :)

Mener å ha hørt at det kommer helt nye pakker i februar 2014 !?
Spennende å se forskjell på innhold da!

Jeg fikk apotek 1 sin i dag da. Der var det blandt annet smokk, 2 stellekremer, aventflaske. Greit å ha for da trenger jeg faktisk ikke kjøpe smokk og flaske. Og ikke mer stellekrem heller med det første. Var overrasket over at vi fikk en flaske faktisk, det er jo verdt litt :)

Jeg fikk Libero hentelappen når det var 2 mnd til termin. Har hentet den på Kiwi butikken.

Har også fått Apotek 1 sin. Irriterte meg over at rabattkupongen på Babyshop hadde gått ut i november. Ellers var jeg fornøyd med innholdet :D

Her i Oslo sies det at det er tomt for babypakker på Vitus. Har ringt og vært innom flere. Kommer ikke før i februar, nei. Samme som du fikk beskjed om.

Rimi skulle visst sende hentelapp inneb uke 6.

Har fått på apotek 1 og på kiwi. men vet at vitus apotek er tom og får ny type pakke i slutten av februar. Venter enda på Rimi sin. vet at den pleier å være bra ;););)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Back
Topp