høstbebis10
Glad i forumet
Jeg lurer sånn på hva man trenger av oljer og kremer til den lille. Føler at hvis man spør på et apotek kommer man ut med en del mer enn det man streng tatt trenger....Noen tips????
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Carta
Vi kjøpte Babyline babyolje, sinksalve, shampo, badesåpe og creme. Badesåpa ble høyst lite brukt før han var litt eldre da, men ellers brukte vi dette gjevnlig. (nå har vi hatt en baby som har hatt litt utslett/eksem, ellers vet jeg ikke om du vanligvis trenger krem...)
ORIGINAL: Etaeb
He he... ja, jeg har kjøpt mye unødvendig der...
Kan iallefall anbefale: Natusan sin babyolje til badevannet [:D]
OG: Inotyol salve for såre romper...... (rød og hvit innpakning.
Prøvde mange forskjellige zink salver og pulver, men ingen var bra.... Jeg sverger til Inotyol [:D]
Iallefall 2 tips, håper disse passer for dere også :-)
Og når det gjelder ammeinnlegg sverger jeg til AVENT sine!!!!!!!!!! de lekker det ikke gjennom :-)
Kan iallefall anbefale: Natusan sin babyolje til badevannet
Prøvde mange forskjellige zink salver og pulver, men ingen var bra.... Jeg sverger til Inotyol
ORIGINAL: Etaeb
He he... ja, jeg har kjøpt mye unødvendig der...
Kan iallefall anbefale: Natusan sin babyolje til badevannet [:D]
Prøvde mange forskjellige zink salver og pulver, men ingen var bra.... Jeg sverger til Inotyol [:D]
Iallefall 2 tips, håper disse passer for dere også :-)
Og når det gjelder ammeinnlegg sverger jeg til AVENT sine!!!!!!!!!! de lekker det ikke gjennom :-)