Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Han slever det liksom ut igjen... Dumt eg ikkje ba om weifapenin, den smaker langt bedre!! (Er samme virkestoff, bare synonympreparat). Kan prøve det du skriver! Men han nekter å åpne munnen for å ta det..Kommer det ut igjen? Min brakk seg og siklet masse den første dagen. Nå har det gått seg til. Har iskald saft klart som hun skylder munnen med etterpå. Har lite suksess meg å blande miksturen i noe. Smaker like vondt og det hele tar lenger tid å få i seg..
Vi fikk weifapenin nå, men har lik erfaring med apocillin. Begge smaker sykt ekkelt. Prøv eventuelt med godis som belønning eller is? Jeg er litt der at medisin er viktig, så godis og is er liksom lov når man er syk og må ta medisinHan slever det liksom ut igjen... Dumt eg ikkje ba om weifapenin, den smaker langt bedre!! (Er samme virkestoff, bare synonympreparat). Kan prøve det du skriver! Men han nekter å åpne munnen for å ta det..
Det har du rett i!! Får se om eg kan lokke han med godisVi fikk weifapenin nå, men har lik erfaring med apocillin. Begge smaker sykt ekkelt. Prøv eventuelt med godis som belønning eller is? Jeg er litt der at medisin er viktig, så godis og is er liksom lov når man er syk og må ta medisingod bedring!!!
![]()
Ja er rett før han gjør det og... Klarte å få det i han når eg stappa sanasol innpå umiddelbart etterpå (og sa han skulle få en colais)... Ikkje lett!Begge mine har kastet de gangene de fikk apocillin. Så ber alltid om Weifapenin!