Apeshit crazy drømmer?

Nordlys2018

Forumet er livet
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
Har dere også helt HINSIDES ville drømmer? Jeg har så intenst virkelighetstro drømmer, jeg husker de som videoavspillninger når jeg våkner... Det er så villt og crazy! Jeg hopper mellom skyskrapere som en spiderman, jeg bryter meg inn i hus som en Ethan Hunt, jeg er på strender og redder strandede hvaler, jeg kjører buss på snøføre, jeg møter avdøde familiemedlemmer og jeg er på jobb. Dessuten har jeg ofte nesten sånne "våkendrømmer" på morgenen når det begynner å bli lyst ute - i mårrest drømte jeg at mine onkler og tanter fra Norge var nede i gangen og jeg fikk panikk fordi jeg jo lå i senga. Tror tilogmed at jeg ropte "HALLO??" fra senga. Husker at jeg hadde en intern samtale med meg selv i mårrest om at det ikke gikk an - og at jeg om 3-2-1 skulle åpne øynene for å bevise at det bare var en drøm. Men det var jo i seg selv en drøm. Altså, er det rart man blir helt tullete og like sliten våken som når man har sovet?? :p

Hvem trenger LSD når man kan være gravid :p

Jeg drømte at jeg våknet, satt meg på do og det fossblødde! Det var ikke gøy i det hele tatt. Heldigvis våknet jeg.

Jeg drømte at jeg våknet, satt meg på do og det fossblødde! Det var ikke gøy i det hele tatt. Heldigvis våknet jeg.
Det samme drømte jeg,og jeg fortsatte å blø rundt hele huset,helt til jeg våknet,skikkelig ekkelt:arghh:

Sniker
Laget en tråd om dette på augustgruppa da jeg følte jeg har lovet min avdøde mor at hun kan hjemsøke babyen når den kommer ut istedenfor å plage meg...

Helt ville drømmer her også! Sliter vanligvis med nattaskrekk og mareritt, nå er det heldigvis roet seg og heller blitt livlige, rare drømmer :rolleyes:

Ja, har vært sånn under alle svangerskapene :hungry:

Da jeg gikk med storesøster drømte jeg at noen kom å tok henne fra oss. Våkna i panikk å skrek til mannen min. Det skjedde før jeg visste jeg var gravid. Da fant vi ut at vi skulle ta en test.

Det er vell underbevisstheten som fanger opp hva vi bekymrer oss for

Jeg kan ikke si at jeg oppriktig bekymrer meg for at hunden min skal svømme i havet og bli misforstått for å være en sel av en spekkhogger så jeg må røske henne opp fra en flytebrygge mens det ligger en spekkhogger (som jeg beundrer) og flyter i havet ved siden av henne :p

Jeg kan ikke si at jeg oppriktig bekymrer meg for at hunden min skal svømme i havet og bli misforstått for å være en sel av en spekkhogger så jeg må røske henne opp fra en flytebrygge mens det ligger en spekkhogger (som jeg beundrer) og flyter i havet ved siden av henne :p

Tenkte på oss som har drømt at vi begynner å blø.

Men hvis det er til noen trøst så er spekkhoggere så smarte at de hadde aldri trodd at hunden din var en sel. Spekkhoggere tar ikke feil, de er smartere enn man skulle tro, ja jeg er over gjennomsnittet interessert i spekkhoggere hehehe. Kan anbefale «blackfish» dokumentaren på youtube.

Tenkte på oss som har drømt at vi begynner å blø.

Men hvis det er til noen trøst så er spekkhoggere så smarte at de hadde aldri trodd at hunden din var en sel. Spekkhoggere tar ikke feil, de er smartere enn man skulle tro, ja jeg er over gjennomsnittet interessert i spekkhoggere hehehe. Kan anbefale «blackfish» dokumentaren på youtube.

Sjekk signaturen min, we're sisters in whale-friendlyness <3

Har helt ville drømmer selv at det ikke kan beskrives. Ifølge kjæresten så snakker jeg visst i søvne. Noe jeg ellers aldri gjør. Inatt drømte jeg at jeg hadde UL og at alt stod bra til.

Har symptomer og ingen blødninger. Men ligger stadig å bekymrer meg av den grunn. Så får ta den drømmen som et slags tegn på at alt er bra

I natt drømte jeg at søskenbarnet mitt hadde fått barn, og barnefaren var Karsten Warholm. Ungen var bare noen dager gammel, og de kom på besøk (Karsten ble bare sittende igjen i bilen og vinke), og ungen var helt vill. Gikk rundt på henda og var all over the place. Og det eneste jeg stussa på var at hvis søskenbarnet mitt var sammen med han Warholm, så måtte det jo være ho som ligger i senga på den TV-reklamen han er med i, og det kunne jeg ikke skjønne at jeg hadde oversett :rolleyes:

Det er en av gravidtegnene mine. Begge to svangerskapene med gutta, og det som fikk gubben til å be meg om å ta en test denne gang.
Jeg snakker mye i søvne. Jeg husker drømmen, jeg snakker om drømmen. Jeg hører meg selv. Hører hvor vilt det er. Kommuniserer med gubben. MEN, jeg kan ikke kontrollere det jeg sier. Selv når han spør om jeg snakker i søvne «nei». Etter hvert våkner jeg til, nok til at jeg kan avslutte hele seansen med standardfrasen «bare drit i det», og så sover jeg videre Vi har hatt det mye moro, men også mye ikke fullt så moro. Jeg påførte gubben brist i ribbeinet etter å ha angrepet han når han skulle holde rundt meg i senga (jeg trodde det var en annen som jeg absolutt ikke ville ha inntil meg, så jeg reagerte med sterk avsky). Alt i søvne. Men likevel delvis tilstedeværende, ukontrollerende.

Jeg drømte så mye i starten og så virkelighetstro at jeg ble kjempeskremt. Måtte Google det og fant ut at det er helt normalt. Ikke rart man blir litt gal under graviditeten :hilarious: Det bidro til at jeg fikk enda dårligere søvn og våknet mange ganger på natta, så det hjalp ikke på trøttheten. Drømmer fortsatt rare drømmer og husker de godt når jeg våkner men glemmer de heldigvis etterpå :happy:

Jeg drømte noe, også var jeg så uenig i det jeg drømte at jeg i drømmen kjeftet på drømmen min... ehh, ja. o_O:hilarious:

Back
Topp