AP fans !!

Tryll

Gift med forumet
Dere som snakker om at den nåværende regjeringen og som også skal sitte i 4 år til,som skryter dem opp og sier de har fått oss gjennom en global finanskrise, dere er klar over at det er OLJEN som har fått oss gjennom den og ikke Hobbykommunistene i regjeringen[;)]

men men, gratulerer til dere alle! [:D][:)]

nå skal eg lage noe mat...

God lunsj, da! [;)] (eller middag...)

ORIGINAL: alltidlente

Hobbykommunister???[8|] Tror ikke helt du har fått med deg hva kommunisme er da gitt[8|]

Og ja- AP har fått oss gjennom det på en bedre måte enn jeg tror noen andre hadde greid... og det har ikke olja æren for[;)] Men det hadde den nok hatt hadde siv jensen fått bestemt!

Hobbykommunister???[8|] Tror ikke helt du har fått med deg hva kommunisme er da gitt[8|]

Og ja- AP har fått oss gjennom det på en bedre måte enn jeg tror noen andre hadde greid... og det har ikke olja æren for[;)] Men det hadde den nok hatt hadde siv jensen fått bestemt!

Det vil vi nok ikke finne ut av gitt [:D]

Og selvom man er irritert over nattens tap - så ser jeg ikke helt vitsen med å lete opp feil om AP - er ikke stort man får gjort med det nå likevel. (Og jeg er ingen AP fan asså [;)])

ikke sinna jeg[:D] valget er avgjort og folket har talt.

OM valget er tatt og folket har talt,hvorofr kommer du med tråd på tråd om hvor teite vi er som stemmer AP da..?
Haha..get over it,valget er tatt folket har talt[;)]

ORIGINAL: [Frk.K]

OM valget er tatt og folket har talt,hvorofr kommer du med tråd på tråd om hvor teite vi er som stemmer AP da..?

Vi må jo få igjen, slik som vi har hetsen de som stemte frp he he [8D]

ORIGINAL: EvaPeva

Vi må jo få igjen, slik som vi har hetsen de som stemte frp he he [8D]

Jada,men da må hun ikke komme med sånne ting,som valget er tatt,folket har talt..[8D]

Feil[:D]

første som noen gang ha fått omtale i utlandspresse. De rødgrønne REDDA finans krisa i Norge[;)]

http://www.nytimes.com/2009/05/14/business/global/14frugal.html?_r=2&ref=business?

hvorfor ikke liksom?[:D][;)] sitter ikke her å biter negler å er helt knust asså, haha, valget er tatt ja,men kan vell si ka eg mene fordet om?[;)] hihi

ORIGINAL: LuOgSebs Mamma!

nyt maten,jeg nyter regjeringen[;)]

ORIGINAL: LuOgSebs Mamma!

nyt maten,jeg nyter regjeringen[;)]

hihih[:D] maten var veldig god faktisk idag,hjemmelaga blomkål suppe m nystekt valnøttbrød[;)]

ORIGINAL: Tryll

hvorfor ikke liksom?[:D][;)] sitter ikke her å biter negler å er helt knust asså, haha, valget er tatt ja,men kan vell si ka eg mene fordet om?[;)] hihi

du kan si akuratt hva du mener- men akuratt dette har du jo faktisk ikke noe grunnlag for å si- for hverken er de kommunister- eller var det olja som redda finanskrisa [;)]

hvis det ikke var olja som reddet oss hva var det da?[:)] ikke ute etter å krangle med deg altså alltidlente,jeg liker deg veldig godt fra før av[;)][:)] men la oss heller avslutte. jeg gleder meg over dere som stemte AP heller,så får jeg håpe jeg blir positivt overasket:) jens har jo litt glimt i øyet[;)]

du kan si akuratt hva du mener- men akuratt dette har du jo faktisk ikke noe grunnlag for å si- for hverken er de kommunister- eller var det olja som redda finanskrisa [;)]

hvis det ikke var olja som reddet oss hva var det da?[:)] ikke ute etter å krangle med deg altså alltidlente,jeg liker deg veldig godt fra før av[;)][:)] men la oss heller avslutte. jeg gleder meg over dere som stemte AP heller,så får jeg håpe jeg blir positivt overasket:) jens har jo litt glimt i øyet[;)]

Ditto [:D][:D] Personlig liker jeg Jonas best da [8D][:D]

hihi[:D]

Back
Topp