aouuuuch....

lillivanilli

Elsker forumet
nå sitter jeg her med et opphovnet øye[&:]
Ser ut som at jeg har fått meg en midt på tryne.
var på legevakten i går for rant så av øyet og jeg trodde jeg hadde øyebetennelse elelr noe.
sovet dårlig i natt pga mye verking.. og våknet i dag men en stooooor hevelse.
skjønner nada jeg.. kjempe vondt og renner masse.
Legen trodde det var allergien som gjorde dette men jeg vet jammen ikke jeg...
føler meg helt j....
dagens syyyt fra meg...
noen som har opplevd lignende?

Tja- kanskje ikke så ille til meg, men ille nok ! Har ikke merket allergien på mange år men i år er det helt forferdelig !  Kan bare droppe sminken iallfall... Men verk har jeg ikke hatt, og trodde ikke det kom med allergi heller så mulig det er noe annet du har ja.

Huff! Det høres ikke noe særlig ut[&:] Men kan det være allergi når det bare er på det ene øyet da? Jeg har ikke allergi selv, så jeg vet ikke...men synes det høres rart ut... Hadde tatt meg en tur til fastlegen imorgen hvis det ikke blir bedre til da. God bedring, iallefall[:)]

uff da...hørtes ikke noe godt ut[&o] jeg opplevde noe lignende for et par år siden, men uten hevelsen da! øyet mitt rant og rant og var rødt og ekkelt! det viste seg da at jeg hadde fått ei superlita rift innpå øye (på der hvor det er farge[8D]) og det var skikkelig vondt!
Håper du føler deg bedre snart...

takk for ord jenter [:)]
ringer nok fastlegen i morgen ja..
kan jo virkelig ikke gå rundt sånn haha..
da vil min samboer bli mistenkt for vold tenker jeg[8D]

venninda mi har. ho hadde fått betennelse bak øye, eller noe sånt. så ble innlag på sykehuset med heftig antibiotikakur. hadde spredd seg fra bihulene eller noe å opp bak øye, husker ikke ka ho kaldte det. men ho hadde vært litt plaget med ¨vært syk her å der. men legane meinte på det bare var forkjølelse.

jepp opplevde det samme i juni i fjor - dagen før jeg skulle i bryllup[&:] våknet på natta med vondt øyet, orket ikke kikke meg i speilet da for jeg hadde en vond fornemmelse av hvordan øye så ut. kikketmeg med det ene øyet i speilet på morgenen, det andre var så hovent at jeg ikke fikk øyelokkene fra hverandre. moro å stille opp i bryllup, gravid og med gjenklistra øyet [&:]

tror det var en allergisk reaksjon på en selvbruningskrem, hadde vel klart å få litt innpå øyet...

uffa.. hørtes ikke noe godt ut.. ønsker deg masse god bedring:) klemmer i vei:)

ORIGINAL: lillivanilli

nå sitter jeg her med et opphovnet øye[&:]
Ser ut som at jeg har fått meg en midt på tryne.
var på legevakten i går for rant så av øyet og jeg trodde jeg hadde øyebetennelse elelr noe.
sovet dårlig i natt pga mye verking.. og våknet i dag men en stooooor hevelse.
skjønner nada jeg.. kjempe vondt og renner masse.
Legen trodde det var allergien som gjorde dette men jeg vet jammen ikke jeg...
føler meg helt j....
dagens syyyt fra meg...
noen som har opplevd lignende?

er jeg for lenge i hus med katter skjer det med meg... Så allergi kan faktisk gi en slik reaksjon! Fikk du ikke noe for det?? Jeg fikk steroider av en type for å minke hevelsen. Jeg kunne ikke se var begge øyne

Back
Topp