Aoedes prøving og feiling

I morgen tidlig så tenkte jeg å teste for første gang. Har kjøpt en 8pack fra RFSU på apoteket. Har lest her i etterkant at de kanskje ikke er de aller beste. Men men, gidder ikke å kjøpe nye før de er brukt opp. Blir uansett spennende å se :) IKM er på lørdag, hvis syklusen er normal på 28 dager, og det vet jeg jo ikke enda men er det jeg går ut i fra! Merker absolutt ingen symptomer, så har absolutt ikke troa på at det har skjedd på første forsøk.

Kom nååååååå.... Kan vi få svar nå eller? Hvordan gikk testinga her på morgenen? :p

Kom nååååååå.... Kan vi få svar nå eller? Hvordan gikk testinga her på morgenen? :p

Hahaha! Utålmodig du! :)

Det gikk dårlig! Negativ(som forventa!)! Jeg har absolutt ingen symptomer så jeg tviler på at det har skjedd denne mnd. Men det blir uansett spennende å se om mensen kommer på lørdag og syklusen min er normal etter 14 år på p-piller! :P Men jeg blir nok å teste et par ganger innen den tid!

------

Er invitert i bursdagsfest på fredag og er veldig usikker på om jeg skal dra eller ikke... Og hvordan jeg eventuelt skal løse det med alkohol... Jeg har aldri ikke drukket på fest, så det er ikke et alternativ å si at jeg ikke orker alkohol feks. Så vet ikke helt hvordan jeg skal løse det. Det er ute på restaurant så kan ikke ha med meg noe eget heller. Hater egentlig å drikke på fredager, liker best å dra rett hjem på sofan og sove, så overlever uten å dra :P

Det gikk dårlig! Negativ(som forventa!)! Jeg har absolutt ingen symptomer så jeg tviler på at det har skjedd denne mnd. Men det blir uansett spennende å se om mensen kommer på lørdag og syklusen min er normal etter 14 år på p-piller! :p Men jeg blir nok å teste et par ganger innen den tid!

Ja, jeg vet... Er kjempe utålmodig. :p

Men så synd den var negativ da. :( Men løpet er ikke kjørt, før tante banker på døra. ;)

Har testa hver morgen siden onsdag, med strimmel fra RFSU. Ser negative ut for min del, men her inne kommer det jo ofte gratulasjoner på bilder av tester som ser helt hvite ut for min del :P Ikke skjønner jeg hvordan noen kan se noe.

Hvis jeg har 28 dagers syklus så skal mensen komme i dag. Ingen tegn til murringer eller noe, så virker ikke som den kommer med det første.

Jeg var på apoteket og kjøpte en annen type test i dag, så skal heller prøve den, da flere sier at de fra RFSU er ubrukelige :P Lurer på om jeg skal teste en gang til i dag eller om det bare er bortkastet..... Er så utålmodig!

Det gikk dårlig! Negativ(som forventa!)! Jeg har absolutt ingen symptomer så jeg tviler på at det har skjedd denne mnd. Men det blir uansett spennende å se om mensen kommer på lørdag og syklusen min er normal etter 14 år på p-piller! :p Men jeg blir nok å teste et par ganger innen den tid!

------

Er invitert i bursdagsfest på fredag og er veldig usikker på om jeg skal dra eller ikke... Og hvordan jeg eventuelt skal løse det med alkohol... Jeg har aldri ikke drukket på fest, så det er ikke et alternativ å si at jeg ikke orker alkohol feks. Så vet ikke helt hvordan jeg skal løse det. Det er ute på restaurant så kan ikke ha med meg noe eget heller. Hater egentlig å drikke på fredager, liker best å dra rett hjem på sofan og sove, så overlever uten å dra :p

Hvordan løste du det? :) kjekt med tips

Har testa hver morgen siden onsdag, med strimmel fra RFSU. Ser negative ut for min del, men her inne kommer det jo ofte gratulasjoner på bilder av tester som ser helt hvite ut for min del :p Ikke skjønner jeg hvordan noen kan se noe.

Hvis jeg har 28 dagers syklus så skal mensen komme i dag. Ingen tegn til murringer eller noe, så virker ikke som den kommer med det første.

Jeg var på apoteket og kjøpte en annen type test i dag, så skal heller prøve den, da flere sier at de fra RFSU er ubrukelige :p Lurer på om jeg skal teste en gang til i dag eller om det bare er bortkastet..... Er så utålmodig!

Blir lett testoman her inne Men selv tenker jeg det er bedre teste istede for å lure.

Har også sett flere bilder her inne som jeg synes ser helt hvite ut og folk ser 2 streker. Det finnes visst en app som kan hjelpe deg lese tester. Har ikke brukt den selv, men den endrer på fargene på bildet ditt så streke skal synes bedre :)

Hvordan løste du det? :) kjekt med tips
Blir lett testoman her inne Men selv tenker jeg det er bedre teste istede for å lure.

Har også sett flere bilder her inne som jeg synes ser helt hvite ut og folk ser 2 streker. Det finnes visst en app som kan hjelpe deg lese tester. Har ikke brukt den selv, men den endrer på fargene på bildet ditt så streke skal synes bedre :)

Aha, skjønner! Ja den får jeg spare til den dagen jeg evt tror jeg ser noe som helst :D

Det løste seg veldig greit! Sa at jeg ikke var helt i form så jeg skulle ikke drikke så mye. Starta med å bestille et glass vin og et glass vann(så jeg faktisk skulle ha noe å drikke). Så lata jeg som jeg drakk vin litt og dro i gang litt skåling osv. Så gikk jeg i baren og bestilte mohito uten alkohol og sa til de andre at jeg ikke synes vina var så god og jeg heller ville ha drink. Så det var null stress!:)

Våkna i dag og da hadde jeg starta å spotte. Så da kommer vel mensen utover dagen tenker jeg.

Før jeg starta på pilla(da jeg var 14 år...) hadde jeg 28 dagers syklus. Hvis mensen kommer i dag så ble første ordentlige syklus siden jeg slutta på pilla, 29 dager. Synes ikke det var verst, eller å ha gått på pilla sammenhengende i 13-14 år! Har jo lest at man kan forvente 6-12 mnd før syklusen er normal igjen, så håper virkelig at kroppen min klarte å unngå en så lang periode.

I dag blir det bare å vaske klær og slappe av på sofaen :cool:

Okeei... Det ble med det som hadde kommet når jeg våkna, kom ikke noe mer utover dagen. Bare kjempeømme brystvorter :arghh: Au!

Kunne ønske at mensen bare kunne komme nå, så vi kan starte på neste runde igjen snart :meh:

Okeei... Det ble med det som hadde kommet når jeg våkna, kom ikke noe mer utover dagen. Bare kjempeømme brystvorter :arghh: Au!

Kunne ønske at mensen bare kunne komme nå, så vi kan starte på neste runde igjen snart :meh:

Kan det være ikke mens?
For noen spotter vel litt selv om de er gravide.

Håper det beste for deg :) hold oss oppdatert

Kan det være ikke mens?
For noen spotter vel litt selv om de er gravide.

Håper det beste for deg :) hold oss oppdatert

Akkurat det har ikke falt meg inn en gang! :hilarious: Kanskje jeg burde tatt en test til, dag jo ikke å teste på søndag da jeg trodde det var mensen som kom.. Da trenger jeg vel ikke å vente til i morgen tidlig heller, kan jo teste i kveld kanskje :nailbiting:

Akkurat det har ikke falt meg inn en gang! :hilarious: Kanskje jeg burde tatt en test til, dag jo ikke å teste på søndag da jeg trodde det var mensen som kom.. Da trenger jeg vel ikke å vente til i morgen tidlig heller, kan jo teste i kveld kanskje :nailbiting:

Test test test :D

Da var mensen(endelig) i gang og ny pp har starta! Samboeren lurte i går på når det var klart for ny runde og at jeg måtte si i fra med en gang.... :P

I dag kom den en haug med tester i posten. Både eggløsningstester og graviditetstester. Samboern trodde det var klistremerker.............. :hilarious: Nå må bare mesen bli ferdig så er jeg klar til å teste og se om jeg skjønner noe av disse eggløsningstestene.

Nå er det sofaen resten av kvelden :)

Lite action her om dagen!

Velig positivt overraska over de to gangene jeg har hatt mensen etter p-pilleslutt. Jeg grua meg jo SÅÅ fælt til at det skulle være så vondt og besvime osv, men det har gått over all forventing. Vært spotting i et par dager først og et par dager etter, og 3 dager i midten med ganske moderate mengder og bare "vanlig" murrevondt. Det kan jeg leve med.

Men siden jeg tydeligvis ikke har 28 dagers syklus men har skrevet at jeg har det i Clue så ser jeg jo nå at vi absolutt ikke traff EL første PP.... :rolleyes: Så jeg tenkte å starte å teste etter EL i morgen, det er akkurat en uke før EL i følge Clue. Siden jeg ikke aner noen ting så tenkte jeg å starte en uke før denne gangen, så jeg får en viss oversikt. Så kan jeg heller teste i en korere periode neste PP, hvis jeg får en oversikt nå.

Ellers så er det bare vanlig hverdag og en del trening på planen om dagen. Ikke noe spennende å melde med andre ord :p

Her driver jeg å tester hver dag etter EL. I følge appen så er EL i morgen. Har hatt masse EL-slim de to siste dagene, men virker som det har avtatt litt nå, aner ikke hvor lenge det er meninga at det skal vare. Testene er negative, men når jeg ser på de etter de har tørka(vet at man ikke skal det men bryr meg ikke :cool: ) så ser jeg en klar stigning. Så forhåpentligvis er den rett rundt hjørnet.

Har lagt inn aksjer hver dag(bortsett fra i går) hittil i det fertile vinduet, så krysser fingrene.

Håper bare at testen blir positiv i morgen slik at det stemmer overens med appen :D Noen som vet om man kan legge inn positiv eggløsningstest i Clue.appen? Så den kan regne ut i fra den og ikke det den selv mener at er rett. Har ikke helt skjønt meg på det der enda.. :rolleyes:

Her driver jeg å tester hver dag etter EL. I følge appen så er EL i morgen. Har hatt masse EL-slim de to siste dagene, men virker som det har avtatt litt nå, aner ikke hvor lenge det er meninga at det skal vare. Testene er negative, men når jeg ser på de etter de har tørka(vet at man ikke skal det men bryr meg ikke :cool: ) så ser jeg en klar stigning. Så forhåpentligvis er den rett rundt hjørnet.

Har lagt inn aksjer hver dag(bortsett fra i går) hittil i det fertile vinduet, så krysser fingrene.

Håper bare at testen blir positiv i morgen slik at det stemmer overens med appen :D Noen som vet om man kan legge inn positiv eggløsningstest i Clue.appen? Så den kan regne ut i fra den og ikke det den selv mener at er rett. Har ikke helt skjønt meg på det der enda.. :rolleyes:
Lykke til i denne pp! Jeg leste nettopp at det er størst sjans for at man blir gravid på de dagene man har mest el- slim. Det betyr mer enn hvilke dag det er ift selve eggløsning så lenge det er innenfor det fertile vinduet. Visstnok :)

Lykke til i denne pp! Jeg leste nettopp at det er størst sjans for at man blir gravid på de dagene man har mest el- slim. Det betyr mer enn hvilke dag det er ift selve eggløsning så lenge det er innenfor det fertile vinduet. Visstnok :)

Det lover jo godt :D

Back
Topp