Anyone?????

• Trådstarter Trådstarter Solstrål
  • Opprettet Opprettet
S

Solstrål

Guest
Har nå prøvd alle råd og den ene er fortsatt større. MEN ny oppdagelse. Selv om at jeg bevist gir mest fra den minste så fyller den andre seg opp fortere og med mer melk. Oftere spreng der en på den minste puppen. Noen som vêt råd mot stabilisering?

----------------------

Har vært bevist på å bytte pupp eller gi begge ved amming for å fordele spreng og produksjon. Men i dag har den høyre puppen funnet ut at den skal produsere som besett og er knallstor i forhold til den andre. Hva skal jeg gjøre? :( Vil ikke ha en pupp som er større en den andre :(

ORIGINAL: Mikromidas

Sniker litt jeg. Det er veldig vanlig at babyen får en favorittpupp som da kan bli litt større. Det du kan gjøre er å legge til babyen ved den minste puppen først og når h*n er ferdig der så kan du legge h*n over til den andre. Kan gjøre det noen ganger så tenker jeg det blir bra. Husk at puppene regulerer seg ganske fint selv, så blir nok ornings snart skal du se.

Takk [:)] Sitter akkuratt å gjør dette nå [:)] Ikke lett dette her [8D]

Hmm.. Her er favorittpuppen fra sykehuset og før bruk av skjold mindre enn den andre... [&:]

Her var det også en favorittpupp med første snuppa...vises forskjell den dag i dag faktisk, den er "mindre og slappere" enn den andre puppen... [8|]

ORIGINAL: annikken25

Anbefaler å gi henne av den puppen som er "minst" og håndmelke den andre slik at du ikke får melkespreng og tette melkeganger[;)][:)]

Takk, mn får jo aldri tømt den ene puppen da....? Håndmelker i dysjen.

pS. Jeg har engutt [:)]

Ska me sjå.. Ke hadde èg jort....Jo eg hadde gitt an frå den stysste, 2-3 gonge på rappen... Å så frå den andre neste gong. De HENDE eg legge an te på den same, hvis eg føle at an ikkje får "tømt" an, å de går heilt greitt.

Akkurat NÅ har eg litt spreng, forr eg trur at amme-te'en har virkt! [8D]

ORIGINAL: Grete71

Ska me sjå.. Ke hadde èg jort....Jo eg hadde gitt an frå den stysste, 2-3 gonge på rappen... Å så frå den andre neste gong. De HENDE eg legge an te på den same, hvis eg føle at an ikkje får "tømt" an, å de går heilt greitt.

nettopp mitt problem. vil ikke øke produksjonen på den som allerede er så sprengt.... Men den må jo bli tømt på en måte.....

ORIGINAL: Solstrål

ORIGINAL: Grete71

nettopp mitt problem. vil ikke øke produksjonen på den som allerede er så sprengt.... Men den må jo bli tømt på en måte.....

Men såå fort går det ikke å øke produksjonen! Tror jeg... [8D]

Nei ikke vet æg :( Den eine (den store sprengte) puppen æ bedre mn fylle seg fort opp igjen. Øm og god mn knutene klare æg så å sei holde i sjakk. Bare æg sleppe betennelse.

Nytt dilemma....

ORIGINAL: Solstrål

Har nå prøvd alle råd og den ene er fortsatt større. MEN ny oppdagelse. Selv om at jeg bevist gir mest fra den minste så fyller den andre seg opp fortere og med mer melk. Oftere spreng der en på den minste puppen. Noen som vêt råd mot stabilisering?

----------------------

Har vært bevist på å bytte pupp eller gi begge ved amming for å fordele spreng og produksjon. Men i dag har den høyre puppen funnet ut at den skal produsere som besett og er knallstor i forhold til den andre. Hva skal jeg gjøre? :( Vil ikke ha en pupp som er større en den andre :(

Her har det stabilisert seg, men så ammer jeg dobbelt så mye fra den minste som fra den største.. Har oftere spreng i den so var størst, men det er bare å håndmelke\pumpe ut en liten dæsj så går det bra! For å få tømt pumper jeg begge "tom" på kvelden før jeg legger meg... Har ikke fått værken kuler eller betennelse enda [:)]

Back
Topp