Anyone??

La petite princesse

Flørter med forumet
[&:]Herreguuuud, i kveld havna jeg faktisk på legevakta med utrolig sterke rie-lignende kramper i magen... Er 4+4 i dag. Klarte ikke stå/gå/snakke på 45 min. Og så sklei det gradvis over.. Ingen blødning, men det var virkelig smertefullt og skremmende. Men de kunne ikke si så mye lurt på sykehuset heller da, bare at jeg måtte følges opp av lege når legekontorene åpner igjen... Har dere hørt om noe sånt noen gang?? Det høres jo virkelig ut som abort, (noe også legen sa) men jeg blør jo ikke.... Gal gal gaaaal.

Hm, vet ikke jeg [8|] Ikke noe som skal vare så lenge i alle fall....
Får bare passe på videre, kan jo vere graviditet utenfor livmoren f.eks. Men det regner jeg med det skjekka på sykehuset [:)]
Bør i vertfall ta kontakt dersom det skjer igjen.. Bra du ikke blør da [:)]
Lykke til [:)]

Sånn hadde jeg det litt innimellom også. I begynnelsen var jeg ganske spreng og oppblåst. Fikk sånne tak innimellom. Det kan jo bare være tegn på at det vokser og gror [:D]

Så lenge du ikkje blør så er det eit godt tegn[:)] Ein kan få veldige smerter innimellom når ein er gravid. Men sjekka dei deg med ul? Tenkte og på graviditet utenfor livmora.. Håpar dette ikkje skjer fleire gonger og at du kan nyta svangerskapet vidare[:)]

Takk for svar alle sammen! Nei jeg fikk ikke UL, er på en mindre plass nå for å feire 17mai, så skikkelig sjekk får jeg noik ikke før jeg drar hjem tenker jeg. I dag er jeg helt sånn mørbanka, som om jeg hadde magesjuken i går liksom. Huff, er ganske bekymret.

Har hatt en del sånne kramper jeg også, vært hos legen to ganger, har vært så vondt at jeg ikke har klart å strekke ut beina skikkelig osv, å de tror bare det er at det vokser, for har fått ul og sånn, å alt er bra sålangt!

Masse masse lykke til,krysser alt for at det er helt ufarlig![:)][:)]

Satser på det berre er strekksmerter du har kjent!

Back
Topp