Any flyreiser

KiNiZ

Gift med forumet
Er det fortsatt sånn at man ikke får ha med væske gjennom sikkerhets kontrollen??? Max 10ml?

Max 100 ml i hver flaske/tube du har med deg. Du kan ha med flere ting under 100 ml sålenge de får plass i den lille posen de skal være i gjennom sikkerhetskontrollen [:)]

ORIGINAL: snusmumrik

Max 100 ml i hver flaske/tube du har med deg. Du kan ha med flere ting under 100 ml sålenge de får plass i den lille posen de skal være i gjennom sikkerhetskontrollen [:)]
sånn zip lock pose?? Hva med mat og drikke til de små?

Jeg hadde i håndbagasjen 1 liter varmt vann i termos, 4 pakker mme pulver 2 middagsglass 2 flasker av 200ml ublandet babysaft 4 flasker tåteflasker med 120ml vann i hver 2 glass fruktmos...
Jeg sa ifra når jeg satte det på båndet .. var ikke noe problem hverken ut av landet eller hjem igjen[:D]

ORIGINAL: KiNiZ

ORIGINAL: snusmumrik

sånn zip lock pose?? Hva med mat og drikke til de små?

Tror du kan ha mat og drikke ved siden av og bare vise det frem ja [:)]
Nå har jeg alltid bare hatt med flaske og fylt på vann etter jeg har gått gjennom sikkerhetskontrollen, så vet ikke hvordan det er med drikke...

alt av barnemat kan du ha med!

reiste fredag med

0,5 liter termos med varmt vann
to tåteflasker med 100ml kaldt
mme pulver
grøtpulver
ellasmoothie
småfolksmoothie
skive
rosiner

så lenge det er barnemat er det lov. :) så kanskje mye ut for en innenlandstur,men plutselig blir man forsinkelt,fly kansellert,må overnatte osv. :) bedre føre var. :=

ORIGINAL: ohBaby!

alt av barnemat kan du ha med!

reiste fredag med

0,5 liter termos med varmt vann
to tåteflasker med 100ml kaldt
mme pulver
grøtpulver
ellasmoothie
småfolksmoothie
skive
rosiner

så lenge det er barnemat er det lov. :) så kanskje mye ut for en innenlandstur,men plutselig blir man forsinkelt,fly kansellert,må overnatte osv. :) bedre føre var. :=

høres bra ut[:)] da er vi safe!

Jag har aldrig haft problem med mat o dricka till Oliver nær vi flugit, fast vi har ju bara flugit inlands också då men vi har alltid haft med både mat o dryck till honom o det har alltid gått bra så længe vi plockar fram det nær vi går igenom sækerhetskontrollen [:)] Har flugit flera ggr med honom.

Back
Topp