Any cravings yet??

Hope90

Pergo baby??
VIP
Er set noe dere har fått dilla på ennå eller bare MÅ ha?:)

Her går det i salt sørlandschips og melk:P og jeg som ellers ikke drikker melk i det hele tatt:P

*Mailykke*
*Juni sniker*
*Termin 31.05.14*

Skravler med RosaCupCake<3

Nei, ikke enda! Men jeg føler meg som ei dundre på over hundre om dagen! Tenkte jeg skulle prøve meg på en liten joggetur for å hjelpe på... Akkurat det her hater jeg, skal kjøpe meg en t-skjorte som det står at jeg ikke er feit, bare gravid på;)

Hvor langt er dere på vei da?

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Dilla på nektariner!! Helst skjært i skiver lagt på rugknekkebrød med ost. Er 6+1 idag :)

merker ingenting enda:-)
men håper ikke det blir det samme som sist.. var helt crazy etter cheddarost

Å ja da !!! Cornflakes med oboy på, ost og kakao med krem !!! Og jeg som elsker kylling plukket ut kyllingen av blonkål suppa i dag og spiste bare grønnsaker.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Ingenting jeg har spesielt dilla på, men har generelt økt appetitt på det meste og føler seg spiser heeele tiden :p Kommer til å bli skikkelig tjukk! Nesten så jeg hadde hatt godt av litt svangerskapskvalme snart for å få stopp på frotsingen :p

Er set noe dere har fått dilla på ennå eller bare MÅ ha?:)

Her går det i salt sørlandschips og melk:p og jeg som ellers ikke drikker melk i det hele tatt:p

Er helt hekta på Honey Corn med melk om dagen! Merkelig du sier det med melk, for jeg drikker aldri melk jeg heller :P

Forrige svangerskap var det sitron :P

Er helt hekta på Honey Corn med melk om dagen! Merkelig du sier det med melk, for jeg drikker aldri melk jeg heller :P

Forrige svangerskap var det sitron :P
Jeg måtte sende mannen på søndagsåpen Kiwi i går for å kjøpe melk og sørlandschipsxD stakkars han er i gang allerede :p

*Mailykke*
*Juni sniker*
*Termin 31.05.14*

Har ikke fått dilla på noe enda føler jeg, men er redd for at rista brød med smør og salt blir en trofast venn i noen uker til :p

Ellers er matlysten lik 0! Spiser kun det jeg vet jeg orker; rista brød og coco pops med melk... Trodde havregrøt skulle være godt mer enn en gang men nei. Ellers var grønnsakssuppa igår fryktelig god, kanskje den er god til frokost idag??? Blir gal av dette her med å nesten ikke orke noe :p

Vann med sitron! Mest for at det stiller kvalmen litt, men så er det usaklig godt også. :-)

Her drømmes det om pommes frites og majones fra Burger king hveeeeeer natt...holder på å bli gal..Takk gud for att det er 1 times kjøretur til nærmeste Burger king ellers hadde vell kiloene bare rast på denne kroppen:)hehe huff...
Også litervis med vann drikkes,det har jeg ikke vært så flink med før..så det er fint:)

Back
Topp