Antydning til tenner

Thaliz

Forumet er livet
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Oppdaget en hvit prikk i gommen på Jennie her om dagen, er ikke det ett tegn på at tennene er på vei?
I tilllegg sikkler hun veldig mye :P

Flere som har det sånn?

Her er det en hvit hard prikk, sikler mye og biter febrilskt på alt han kommer over :P venter egentlig bare på at den tanna skal komme frem jeg nå :P

Her er det en hvit hard prikk, sikler mye og biter febrilskt på alt han kommer over :P venter egentlig bare på at den tanna skal komme frem jeg nå :P
Hoho godt det er flere her ja :) har prøvd å introdusere diverse biteleker men foreløpig er hånda mer spennende :P
Å herregud som det sikkles, skifter sikkert 2-3 ganger om dagen :O kan vri opp bodyn om jeg vil, selv om vi har sikkle tørkle :)

Til jul tror jeg det popper ut en tann :D

Her og, men jeg ser ingenting i munnen på henne enda. Hun sikler som bare det og lager spyttebobler, pakker alt inn i munnen/biter på alt, spesielt kosen og hånda si :p

Her og, men jeg ser ingenting i munnen på henne enda. Hun sikler som bare det og lager spyttebobler, pakker alt inn i munnen/biter på alt, spesielt kosen og hånda si :p
Haha det var som om du beskrev min nesten det :D
Her går også alt inn, særlig ermet på bodyn :P idag fikk hu tak i sokken som lå ved siden av henne, så gikk den inn i munnen :P

Lillemor holder på likedan ;-) storebror begynte sånn når han var rundt 2mnd,men første tanna kom ikke før rundt 8mnd ;-)

Lillemor holder på likedan ;-) storebror begynte sånn når han var rundt 2mnd,men første tanna kom ikke før rundt 8mnd ;-)
Jeg leste at noen får tenner veldig tidlig :O
Gruer meg litt til de tennene kommer assa, da blir det mye suttring i heimen :P

Mye sikling og biting på alt mulig, men ser ikke noe foreløpig :)

Jeg leste at noen får tenner veldig tidlig :O
Gruer meg litt til de tennene kommer assa, da blir det mye suttring i heimen :P

Storebror her fikk første tanna da han var 3.5 mnd, det er tidlig, begynte med sikling 3-4 uker før ☺ Han har forsåvidt mistet tennene tidlig og, mistet første tanna da han var 4.5 år og er nå straks 6 år og har mista 7 tenner.

Oj! Det var tidlig :) her sikler han mye og gnager på hendene sine, men det er visst normalt fra ca 2.5 mnd... Da de finner hendene sine :)

Storebror her fikk første tanna da han var 3.5 mnd, det er tidlig, begynte med sikling 3-4 uker før ☺ Han har forsåvidt mistet tennene tidlig og, mistet første tanna da han var 4.5 år og er nå straks 6 år og har mista 7 tenner.
Serr :O det var tidlig.

Back
Topp