Antrekk til dåp!

Lykkenerstor

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
Sensommerbarna 2016
Juligull2021
Junibollene 2023
hva hadde dere på i kirka og i dåpselskapet? Hva hadde mannen på? Og hva hadde mini på?

Bunad på mor og datter, dress med slips på far og sønn. Dåpskjole på mini i kirken, og bunad på henne i selskapet☺️

Bunad på meg, pen kjole til frøkna, og dåpskjole i kirka. Far og sønn hadde dress. Jeg hadde med en ammevennlig kjole tilfelle jeg ikke gadd å amme i bunaden, men det gikk ganske fint, måtte ta av ei sølje, og to enkle hemper, hadde ammesinglett under skjorta :)

Jeg hadde bluse og skjørt, mannen hadde dress og slips, og mini hadde dåpskjole etterfulgt av en kjempesøt selskapskjole :)

Jeg skal ha på meg en svart enkel kjole, mannen og storebror har dress :)
Lilleprinsessa skal ha dåpskjole i kirken, også en fin rosa kjole etterpå :)

Her blir det kjole siden bunaden er absolutt ikke ammevennlig (Hardanger og må av med 4søljer osv). Lille skal ha dåpskjole i kirken og en søt rosa kjole i selskapet☺️

Jeg hadde ammekjole fra Boob, mannen hadde ny Dressmanndress. Vi hadde dette på hele dagen.
Gutten vår hadde på dåpskjole med hvite ullklær under. I selskapet etterpå beholdt han ullklærne på og vi tok på en lyseblå kjappstrikka drakt uten på ullklærne :)

Back
Topp