Antrekk til dåp

Huldra88

Elsker forumet
Noen som har tenkt på hva de skal ha på seg selv i dåpen? Legg gjerne ved bilde :) hadde vært knall med litt inspirasjon.
 
Blir nok skjørt og bluse;-) lettest for ammingen sin del:) har ikke noe antrekk enda, må på shopping;-)
 
Jeg også må shoppe. Får ikke på meg bunaden, men ville nok vært litt stress mtp ammingen også da :)

Håper jeg finner en fin kjole, følger denne tråden :)
 
Blir nok bunad i kirken så bytter jeg vel til lettere kjole etterpå...

Kan hende jeg bare går for noe som dette, har den i to farger (annen selger kjøpt for en god stund siden), men behagelig og lett å amme i :p Vet ikke om jeg orker å gå på shopping etter en finere kjole :p

Småen skal ha samme dåpskjole som meg, minibunad som matcher min bunad ;-)
 
Vi hadde dåp for 2 uker siden.. jeg hadde bunad i kirken, og en sort kjole etterpå som det var lettere å få ammet i ;) kjøpte den på Cubus i høst, helt enkel så den kan brukes i flere anledninger spørs på tilbehøret.. fant dessverre ikke noe bilde av den.. men anbefaler noe som er lett å få frem puppen - iallefall når lillegutt her ikke vil ha smokk eller flaske :p;)
 
Vi hadde navnefest, og der hadde jeg på meg sort bukse og en pen bluse.
(Enklest for ammingen. :) )
 
Skjørt og topp som kan dras opp :)
 
Bunad i kirka hvert fall. Sist hadde jeg en hvit kjole etterpå. Pumpet melk og lot tantene ta seg av mating. :)
 
Bunad i kirka og så tenker jeg denne ammekjolen fra Boob etterpå. Blir grei å ha i jula og:)
ImageUploadedByBV Forum1479074936.816329.jpg
 
Jeg hadde låst meg helt på kjole, så skjørt/bukse med fin bluse hadde ikke streifet meg engang, haha. Supert at jeg spurte, for det blir jo absolutt det enkleste med tanke på amming. Tusen takk :D
 
Håper å passe bunaden. Åpner bare vesten og drar opp linskjorta. Ingen ser at den er krøllete under vesten. Hvis den ikke passer så tenker jeg hvit kjole. Er veldig inspirert av antrekkene som ble brukt under dåpene av prins/prinsessene i sverige:p kommer ikke til å sitte rundt bordet med 40+ slektninger å amme uansett. Kommer til å gå å sette meg på et annet rom for litt fred og ro. :)
 
Back
Topp