Antrekk til 17.mai

Lilleaprilnurk

Forelsket i forumet
Aprilbarna`15
Til dere som ammer.. Hvilket antrekk skal dere ha på 17.mai,og evt konfirmasjoner om noen skal på det?? Jeg er så usikker på hvilket antrekk jeg skal velge som er lett å amme i:) Tenkte på bunad først,men kom på at det blir litt trøblete å dra frem puppene i den :/ Finnes det billige,fine ammekjoler? Kroppen er ikke som den en gang var heller,så blir kvalm av å tenke på å handle til meg selv. Får bruke shaping :) :)

Tviler på at det blir no pynting på 17. Mai her - drar som regel ut på tur og nå blir det nok på hytta :-) men hva med en pen bluse med knepping og skjørt? Evnt en kjole som kan kneppes opp eller dras ned?

Her blir det bunad på både meg og vesla :D Blir litt tråklete å finne puppene inni bunaden, men jeg elsker bunad og 17.mai så den skal på! ;) Min er relativt ammevennlig med vest som kneppes opp foran da :)

Kjøpte en kjempefin kjole fra cubus som eg skal bruke I konf. Og på 17 mai :-D den er kjempe praktisk siden det er lett å ta stroppene på kjolen ned!

Jeg tror nok det blir bunad. Hvis den passer. Jeg må ta av vesten når jeg skal amme, men det er da ikke mange gangene ungen skal ha mat iløpet av dagen:)

Jeg bestilte meg to kjoler fra mamalicious.no. Kostet 250-299 per stk. Kjolene er ikke kjempepyntet, men tenker jeg stæsjer de opp med smykker/jakke/sjal/veske etc. De kan også brukes på mindre formelle sammenkomster, siden de er ganske enkle (nå har jeg ikke fått de ennå da men). Var flere kjoler på nettsiden som var mer pyntet, men de var også dyrere.

Vi blir sikkert hos svigers, så godt mulig det blir tights og tunika, eller en fin bukse og genser. ;)
Å ta på bunad skjer ikke! ;)

Jeg har kjøpt en lang fin kjole med stropper som lett kan tas ned for amming! Så på ammekjoler først, men synes ikke de var kjempefine og ville helst prøve på :-)

Blir nok muligens en kjole med enkle,tynne stropper og shaping under, eller skjørt og topp :) Slipper forhåpentligvis å handle noe nytt og da,for det har jeg sikkert i skapet mitt ;) Takker for svarene deres,jenter :) Kjekt å få litt tips når en sitter litt fast :)

Jeg har kjøpt en lang sommerkjole fra floyd på b-young som hadde "tubetopp" med tynne reimer som jeg lett kan dra ned. Den brukte jeg i konf. Frykter den blir for kald 17. Mai, så da blir det en litt finere bukse med topp til

Her blir det bunad i toget og noe annet etterpå. Har i grunnen ingen andre planer enn toget. Blir det kaldt, er bunaden det beste alternativet også. Min er umulig å amme i da. Må av med vest,sølv og skjorte.

Har kjøpt en ammekjole fra Esprit som jeg skal ha en enkel cardigan over. Satser på en regnfri 17. mai i år :)

Back
Topp