RonjaR Juni12`s svarer-på-alt Tilgangsansvarlig VIP 25 Mar 2019 #1 Når man ikke har bunad....hva hadde deres konfirmant-jenter på seg?
Sara Forumet er livet VIP Desemberglede 2015 Januarlykke 2016 25 Mar 2019 #2 Nå har ikke jeg hatt konformanter enda, eldste datter er 8, og skal etter planen få bunad. Men det er nå normalt en pen kjole da?
Nå har ikke jeg hatt konformanter enda, eldste datter er 8, og skal etter planen få bunad. Men det er nå normalt en pen kjole da?
RonjaR Juni12`s svarer-på-alt Tilgangsansvarlig VIP 25 Mar 2019 #3 Sara skrev: Nå har ikke jeg hatt konformanter enda, eldste datter er 8, og skal etter planen få bunad. Men det er nå normalt en pen kjole da? Klikk for å utvide … Jo jeg tenker en pen kjole Men er ikke meg som bestemmer
Sara skrev: Nå har ikke jeg hatt konformanter enda, eldste datter er 8, og skal etter planen få bunad. Men det er nå normalt en pen kjole da? Klikk for å utvide … Jo jeg tenker en pen kjole Men er ikke meg som bestemmer
SoriaMoira Elsker forumet 25 Mar 2019 #4 Buksedress? Dress? Pen bukse og skjorte/topp/bluse? Kjole? Skjørt? Det ungdommen selv ønsker?