Antibjeffe halsbånd

Junemamma

Elsker forumet
Vi har en hund på snart 1 år.. hu pleier å stå i  hundegaren sinn om dagen.Naboen vår har sauer rett rundt her så hunder vår står å bjeffer til de.. begyner å bli litt lei den bjeffinga..[:)]

Lurte på om noen har erfaring meg det Antibjeffe halsbånde det selger eg?? Er dere fornøyd med det??

vi har sitron halsbånd..  funker greit det =)
eneste som er problemet er at han har skjønt at når det er av, så er det ingen som spruter sitron i nesa hans..   så det blir liksom en varig vane da [;)]

vi prøvde d sitron halsbande, men d funka ikje.. han bjæffa d bære tomt en gång..
nu har vi et m strøm.. om han bjæffa får han et lite støt, stoppa han ikje da blir strømmen stækare.. trur d e 7 nivå..
d funka bra.. [:D]

ORIGINAL: hansine_

vi prøvde d sitron halsbande, men d funka ikje.. han bjæffa d bære tomt en gång..
nu har vi et m strøm.. om han bjæffa får han et lite støt, stoppa han ikje da blir strømmen stækare.. trur d e 7 nivå..

er det lovlig da?
(må bare spørre jeg, for jeg vet faktisk ikke[;)])

Tanta mi har en hund som er helt skrudd i hue og han har sånn strøm bånd...
Funker fint på han, men må jo bjeffe tre ganger tror jeg i løpet av 30sek for å få støt...

Er fult lovlig,får kjøpt det på hundekurrs å sånn så[8D]

ORIGINAL: MammaenTilLinnea

Er fult lovlig,får kjøpt det på hundekurrs å sånn så[8D]

ok =)  takk for at du svarte meg =)

ORIGINAL: Puppeluppen

ORIGINAL: hansine_

er det lovlig da?
(må bare spørre jeg, for jeg vet faktisk ikke[;)])

ja [:D] d e ikje masse strøm d snakk om her.. e bære sånn at d blir ubehageli.. [:D]
hadde jo ikje brukte d om d va farli før han..

var dette jeg og tenkte, 
men til HI så passer det vel da?  for det er jo for at hunde vil "ta" sauene?

her er det kostant bjeffing fra vi går ut døra og til vi kommer hjem.. 
slitsomt for naboene [&:]

ORIGINAL: Puppeluppen

var dette jeg og tenkte, 
men til HI så passer det vel da?  for det er jo for at hunde vil "ta" sauene?

her er det kostant bjeffing fra vi går ut døra og til vi kommer hjem.. 
slitsomt for naboene [&:]

Da bør en ta et sauerenhetskurs hos en GODKJENT instruktør.. Er kun noen få i Norge som faktisk er autoriserte for dette med strøm..

Må du ha hunden stående ute i luftegården hele dagen? Evt. kan du jo kanskje dekke til deler av hundegården slik at hunden ikke ser sauene. Jeg ville aldri brukt strømhalsbånd på mine.

Back
Topp