Antibiotika

3. gangen gjelder det

Betatt av forumet
Aprilbarna`15
Huff, da ble det antibiotika på meg pga UVI... Åååååå fytti så vondt d gjør :-(

Huff, da ble det antibiotika på meg pga UVI... Åååååå fytti så vondt d gjør :-(
Uff, så kjedelig!
Håper du blir fort frisk!

Selv håper jeg å holde meg unna ALT, for jeg tåler nemlig ikke pencillin, og da er det litt begrenset hvilke medisiner og behandling man kan få som gravid... :oops:

Hvor har du vondt? Har hatt syke magesmerter i mange netter på rad- kan det være uvi??

Har vondt i nedre del av magen. Er hele veien ikke bare om natta. Kjennes ut som om du konstant må gå å tisse

Uff, så kjedelig!

Selv håper jeg å holde meg unna ALT, for jeg tåler nemlig ikke pencillin, og da er det litt begrenset hvilke medisiner og behandling man kan få som gravid... :oops:

Uff, så kjedelig!

Håper du slepper unna da ja... Krysser fingrene for rask bedring

Huff! Høres ikke no godt ut.. hadde du symptomer før du tok urinprøve?

Smerter i nedre del av magen, og konstant trang til å gå på do å tisse

Tusen takk for god bedrings ønskene

uff det er så vondt!! God bedring!! Drikk masse masse masse så du får skylt ut bakteriene! :)
Jeg fikk vite av lege at man ikke kan skylle ut bakteriene, men at man skyller ut symptomene....
Derfor er det veldig mange som ofte får det tilbake (egentlig har de aldri blitt kvitt bakteriene, men de har drukket seg fri for symptomer...).

Væske er viktig, men man bør få antibiotikakur. En bekjent gikk i tidlig fødsel pga. urinveisinfeksjon, for det kan fremskynde rier om man er på slutten av svangerskapet.

Masse god bedring iallfall, til alle som måtte være syke! :-)

Masse god bedring til deg! Å kjøp sånn tranebærjucie, og drikk masse før du legger deg slik at den kan virke mens du sover på blæra!
Jeg fikk UVI sist svangerskap, men merket ikke no selv! fikk antibiotika for å bli kvitt det, og under fødselen måtte jeg ha et ekstra drypp med antibiotika pga UVIen selv om den var kurert:/

Back
Topp