Huff, da ble det antibiotika på meg pga UVI... Åååååå fytti så vondt d gjør :-(
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff, så kjedelig!Huff, da ble det antibiotika på meg pga UVI... Åååååå fytti så vondt d gjør :-(
Hvor har du vondt? Har hatt syke magesmerter i mange netter på rad- kan det være uvi??Huff, da ble det antibiotika på meg pga UVI... Åååååå fytti så vondt d gjør :-(
Huff! Høres ikke no godt ut.. hadde du symptomer før du tok urinprøve?Huff, da ble det antibiotika på meg pga UVI... Åååååå fytti så vondt d gjør :-(
Hvor har du vondt? Har hatt syke magesmerter i mange netter på rad- kan det være uvi??
Uff, så kjedelig!
Håper du blir fort frisk!
Selv håper jeg å holde meg unna ALT, for jeg tåler nemlig ikke pencillin, og da er det litt begrenset hvilke medisiner og behandling man kan få som gravid...
Uff, så kjedelig!
Håper du blir fort frisk!
Selv håper jeg å holde meg unna ALT, for jeg tåler nemlig ikke pencillin, og da er det litt begrenset hvilke medisiner og behandling man kan få som gravid...
Huff! Høres ikke no godt ut.. hadde du symptomer før du tok urinprøve?
Ok.. på en måte greit at den ikke er symptomløs da..Smerter i nedre del av magen, og konstant trang til å gå på do å tisse
Jeg fikk vite av lege at man ikke kan skylle ut bakteriene, men at man skyller ut symptomene....uff det er så vondt!! God bedring!! Drikk masse masse masse så du får skylt ut bakteriene!