Antibiotika?

WCE

Forumet er livet
Assistert-jentene
Himmelbarn
De fleste har sikkert fått med seg at jeg er syk :P Vært hos legen for andre gang idag og CRP har steget fra 16 på mandag til 40 idag. Skulle komme i morgen og om den fortsetter å stige skulle jeg få antibiotika. Er det noen som har fått det i sv.skap? Er så skeptisk til alt, men må jo bli bra og da!

❤️Februar 2015❤️

40 er jo ikke så mye, tviler på at du trenger antibiotika hvis crp ikke stiger veldig mye mer.. Er crp lav, kan det være du har virusinfeksjon, og antibiotika tar ikke den uansett :) men om det er sånn at du trenger antibiotika, velger legen en som er trygg å ta under svangerskapet :) så det går bra!

Du får antibiotika som gravide kan ta :) fikk sist for uvi.

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Det er ikke det at det er så høyt, men på mandag da det var på 16 hadde jeg allerede vært dårlig en uke. Nå er det tiende dagen og CRP bare stiger :(

❤️Februar 2015❤️

Det er ikke det at det er så høyt, men på mandag da det var på 16 hadde jeg allerede vært dårlig en uke. Nå er det tiende dagen og CRP bare stiger :(

❤️Februar 2015❤️

Men det er ikke veldig høyt til å ha vært syk så lenge. Jeg trur at hvis det hadde vært bakteriell infeksjon hadde du hatt crp på langt over 100. Men jeg er ikke lege ;) Hehe.. Får krysse fingrene for at crpen har snudd imorra da :)

• Liker
Reactions: WCE
Forkjølelse eller?

Sent from my LG-E460 using BV Forum mobile app

Hva er d spm feiler deg? Antibiotika er ok, men de må gi deg en mild kur som skal tas over litt lengre tid. Men dette vet jo legen, bare minn h*n på at du er gravid ;)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Det er en kraftig forkjølelse, ja :( Feber på tiende dagen!

❤️Februar 2015❤️

Da er d sikkert en liten bihulebetennelse. Du får nok apococilin (eller hvordan d staves) og tar d en uke. Den er den mest gravidvennlige antibiotikaen

Da er d sikkert en liten bihulebetennelse. Du får nok apococilin (eller hvordan d staves) og tar d en uke. Den er den mest gravidvennlige antibiotikaen

Legen også mente det for jeg har ikke vondt i ørene, lungene var fine, men er veldig tett!! Så hun tenkte det kunne være noe med bihulene, men jeg har ikke noe smerter da.. Jaja, vi får se hva crp sier i morgen :)

❤️Februar 2015❤️

Uff det høres vondt ut! Håper crp går ned i morgen da :-)

Sent from my LG-E460 using BV Forum mobile app

Back
Topp