Antibiotika til spebarn..

mammatileijente

Forumet er livet
VIP
Får man det?

Blir ikke kvitt surklingen til Frida. Hun er så tett i nesen.. får så vondt av å høre på henne... innimellom så høres det ut som om hun glemmer å puste pga tettheten. Hører ikke surklingen hele tiden da.. mest når hun ammer og innimellom når hun sover. Har prøvd morsmelk i nesen samt saltvann, men har ikke hjulpet enda. Nå begynte jeg først på saltvann i går.. men trodde at det skulle gi litt virkning så og si med èn gang.. Morsmelk i nesen har jeg prøvd i 3 dager.. ikke tatt så ofte.. men kanskje 2-4 ganger daglig..

Trenger kanskje å gjøre det oftere for å få virkning?

Hva hadde dere gjort ? Tatt henne med til legen for å få bukt på det? Eller ventet...?

Vet ikke om man får det men spebarn er jo gjerne litt tett i nesen. Det er Lina også. Man hører det spesielt godt når hun ammen og bare må puste gjennom nesen. Jeg tror det er fordi nesegangen er litt trang ennå. Men ta deg en tur til legen, han kan jo si om det bare er vanlig tetthet eller ikke. Lykke til..

Godt å høre at det er litt vanlig da[;)] Hun virker ikke forkjølet nemlig.. ikke feber.. og hoster litt.. men det er da det virker som om hun har satt noe i halsen... Får se det ann i noen dager.. hvis ikke det blir bedre så tar jeg kontakt med lege..

Takk for svar[:)]

Jonas er også tett i nesen.. Ifølge helsesøster var det visst veldig vanlig. Hun sa at så lenge han virket fin ellers, trengte vi ikke bekymre oss [:)]

Back
Topp