Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det sjekkes i hvert svangerskap ja. Når du er negativ, så er det barnets rhesus type som er avgjørende. Jeg fødte i går og fikk profylakse i går kveld. Fikk den bare sprøytet inn i kanyle jeg allerede hadde fra fødsel, første dose under graviditeten ble satt i låret.beklager for at jeg drar opp en «gammel» tråd, men både jeg og baby er rhesus negativ, så trenger ikke den vaksinen selv, men har forstått at det dog er en stor kjangs for at man må ta den i neste svangerskap? Noen som har erfaring med dette? Hilsen sprøyteskrekken
Sniker fra februar. Jeg har testet hver gang, da jeg er rhesus negativ, men alle tre ungene har vist seg å være negative, så jeg har til gode å ta anti-D-sprøyte. Sannsynligheten for at ingen av mine tre er positive er nok ikke så stor, men det forekommer med andre ord.beklager for at jeg drar opp en «gammel» tråd, men både jeg og baby er rhesus negativ, så trenger ikke den vaksinen selv, men har forstått at det dog er en stor kjangs for at man må ta den i neste svangerskap? Noen som har erfaring med dette? Hilsen sprøyteskrekken