Er det noe dere har fått avsmak på så langt i dette svangerskapet? Her byr ostesmørbrød meg veldig imot. Jeg blir kvalm av tanken på det
Kaffen smaker heller ikke som før..
Kaffen smaker heller ikke som før..Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kaffen smaker heller ikke som før..
Skal jeg liste opp alt jeg har fått avsmak på, blir listen lang.. Klarte å spise en is i går kveld, skal prøve på det samme i dag.Blir bare verre og verre i matveien.. Så og si ingen mat som frister, orker ikke tanken på varm mat så middag er vanskelig.. Får i meg lite mat, i dag har jeg spist 2 rundstykker med litt pålegg på en hel dag.. Drikker drikke med kalorier, juice, sjokolademelk, så får i meg en grei mengde kalorier foreløpig.. Men det er så kjedelig å ikke ha lyst på noeSkal jeg liste opp alt jeg har fått avsmak på, blir listen lang.. Klarte å spise en is i går kveld, skal prøve på det samme i dag.

Jepp, plutselig får jeg lyst på noe (sent i går kveld måtte jeg sende sambo på butikken for å kjøpe salt sørlands chipsKjenner meg igjen i dette altså! Det er helt forferdelig...
Jeg kan dog innimellom, plutselig då ganske lyst på noe, så må jeg stort sett slå til meg en gang. For det kan gå en halvtime, så vil jeg ikke ha det lenger![]()
), så da er det bare å spise mens matlysten er der en liten stund.. Jeg har kjøpt meg slike armbånd fra apoteket som skal hjelpe mot kvalme, og jeg har hatt min beste morgen og dag hittil på noen uker
Kanskje verdt for andre å prøve?Jepp, plutselig får jeg lyst på noe (sent i går kveld måtte jeg sende sambo på butikken for å kjøpe salt sørlands chips), så da er det bare å spise mens matlysten er der en liten stund.. Jeg har kjøpt meg slike armbånd fra apoteket som skal hjelpe mot kvalme, og jeg har hatt min beste morgen og dag hittil på noen uker
Kanskje verdt for andre å prøve?