Anti-cravings

Fiskesuppe liker jeg vanligvis, mannen laget det til middag og jeg klarte ikke spise. Nå blir jeg kvalm bare av tanken.

Er vanligvis veeeeeldig glad i sjokolade, is, kaker og smågodt. Ellers har jeg også vært glad i å spise egg til frokost/lunsj, lasagne til middag, pepsi max, ulike typer smøreoster, reker, kaviar på brødskiva og masse andre ting jeg ikke kommer på i skrivende stund. Verst av alt er tanken på kokt egg og kaviar :sick006 Kan fortsatt drikke pepsi max en sjelden gang, men smaker helt annerledes nå.
Har også lagt merke til at smaken på saft jeg drikker (type Fun light eller Zeroh) smaker helt annerledes nå.

Har vel kun hatt to episoder der jeg har hatt VIRKELIG lyst på noe (potetgull og pomme frittes), men tror ikke jeg ville klassifisert det som «cravings» i og med at det hadde gått greit om jeg ikke hadde fått tak i det :joyful:

Har ikke cravings, bare anti cravings.
Kaffi, hvitløk og løk, eplejuice, ananasbrus, taco var ikke like godt denne helga heller, generelt mindre glad i frukt nå. Egentlig mindre glad i det meste når jeg tenker meg om:hilarious:
Sist svangerskap fikk jeg sånn avsmak for kjøttdeig og det satt i til langt etter jeg fødte. Kunne spise det etter kvalmen roa seg men smakte liksom ikke noe særlig syns jeg.

Jeg orker ikke tanken på brødskive med greddost og brødskive med egg, brekker meg bare jeg tenker på det. Jeg elsker greddost å spiser det hele tiden, spiste også mye egg før jeg fant ut jeg var gravid nå vil jeg bare kaste opp av tanken. Har også mindre lyst på sjokolade....noe jeg er veldig glad i.

Har ikke lyst på noen ting jeg. Alt gjør meg kvalm av tanken :dead:

Er vanligvis veeeeeldig glad i sjokolade, is, kaker og smågodt. Ellers har jeg også vært glad i å spise egg til frokost/lunsj, lasagne til middag, pepsi max, ulike typer smøreoster, reker, kaviar på brødskiva og masse andre ting jeg ikke kommer på i skrivende stund. Verst av alt er tanken på kokt egg og kaviar :sick006 Kan fortsatt drikke pepsi max en sjelden gang, men smaker helt annerledes nå.
Har også lagt merke til at smaken på saft jeg drikker (type Fun light eller Zeroh) smaker helt annerledes nå.

Har vel kun hatt to episoder der jeg har hatt VIRKELIG lyst på noe (potetgull og pomme frittes), men tror ikke jeg ville klassifisert det som «cravings» i og med at det hadde gått greit om jeg ikke hadde fått tak i det :joyful:
Alt av lightprodukter smaker rart, synes jeg! Men det er vel egentlig bare bra å unngå.

Stiller meg bak kaffe altså! Blir også kvalm av tanken på alkoholfri øl (og lukten av vanlig øl), og ikke minst: sjokoskruer!

Hvit saus og hvite supper har vært en stabil anti. Men det svinger mye.. nevn en rett og sannsynligheten er stor for at jeg absolutt ikke vil ha det.. blir mye brødskiver med taffelost(av alle ting. Ikke spist det på 20 år tror jeg) merkelig men fascinerende er det:hilarious:

Jeg har fått skikkelig avsmak på den siste biten av noe. Klarer liksom ikke spise opp helt, må legge igjen hvertfall én bit. Brekker meg om jeg tar den siste biten :confused:

Back
Topp