Antall utesko?

twinanne

Forumet er livet
Lurer på om jeg skal kjøpe 1 eller 2 par joggesko lignendes sko til ham i morgen, det blir gummistøvler og så har han 2 par sandaler i ulik størrelse det ene paret passer nå og det andre passer iløpet av sommeren....er det noe mer jeg trenger...har tøfler til barnehagen da.

Hjelp jenter[8D]

Ingen som vil dele sine planer med meg eller synspunkter? [:(]

Vi har et par gåsko med høyt skaft i skinn, et par joggesko og et par støvler[:)] Holder i massevis... Blir et par sandaler til sommeren!

ORIGINAL: MissMari

Vi har et par gåsko med høyt skaft i skinn, et par joggesko og et par støvler[:)] Holder i massevis... Blir et par sandaler til sommeren!

samme har vi[:)] pluss at vi bruker vintersko fortsatt, for hu HATER støvlene som pesten..

takk jenter, da har vi handlet:

Det ble et par joggeskolignendes litt høyt skaft med snøring, et par gummistøvler og et ekstra par sko for vår/sommeren mer tøyskoaktig med to glidelåser. Så ikke borrelås denne gangen, for den koden har han knekt for lengst med vinterstøvlee sine som han fortsatt må bruke om morgenen i barnehagen når han er ute. Eh...det jeg mente å si er at det er forferdelig mprsomt med borrelås åpne lukke og så plutselig går han nesten ut av støvlene ettersom borrelåsene er åpne[8D]

Foresten dere snakker om støvler, hva mener dere da - vinterstøvler eller noe helt annet...henger ikke helt med her nå

Har sett de ikke så pene støvlene med for som er av plastikk er det noe slikt dere mener, de skal han ha etterhvert til barnehagebruk for de er fine i all slags vær har jeg hørt , sørpe - snø iallefall

Med støvler mener jeg gummistøvler. De sier at det første året med gummistøvler er helt pyton for ungene, for de er som regel ikke glad i å gå i de. Så tuppa mi bruker bare vinterskoene noen uker lengre, for så å bytte rett til joggesko med goretex når det er så godt som tørt ute. Så tar vi heller frem støvlene i høst igjen, og håper at det ikke er så ekkelt til henne da[:D]

ORIGINAL: *miffe

Med støvler mener jeg gummistøvler. De sier at det første året med gummistøvler er helt pyton for ungene, for de er som regel ikke glad i å gå i de. Så tuppa mi bruker bare vinterskoene noen uker lengre, for så å bytte rett til joggesko med goretex når det er så godt som tørt ute. Så tar vi heller frem støvlene i høst igjen, og håper at det ikke er så ekkelt til henne da[:D]

OK da er jeg med, men her vasa lillegutt avgårde som en bonde..eh..ikke så pen gange med andre ord....hadde litt moro av ham da...ikke vant til at de er litt høye (høyere enn vinterstøvlene), men de vi kjøpte var greie da, har et par andre liggendes som han starter med i sommer tenker jeg, et nummer større enn de vi kjøpte. De er viere på en måte og tror at de vi kjøpte nå med litt traktorsåler er bedre å gå i.
Det jeg mente med de støvlene vi skal ha i barnehagen etter hvert er cherocks eller noe slikt, litt usikker på skrivemåten.

Back
Topp