Antall innlegg for junijentene

Se der ja, jeg ble litt flau når jeg så alle mine innlegg :p
Har tydeligvis ikke liv ;) hihi
Haha, samme her;) men de fleste er fra mine gamle bv dager, men føler at jeg er på vei til og gli tilbake:p
 
Haha, samme her;) men de fleste er fra mine gamle bv dager, men føler at jeg er på vei til og gli tilbake:p

Har vel aldri tatt pause jeg egentlig :) Hihi
Glad jeg har slettet bruker ett par ganger, om ikke hadde det vært mye verre :) huhu
 
Prøver å hjelpe dere med å dra opp snittet litt, men ser at dette greier dere jo kjempe bra alene ;)
 
Dytter denne litt jeg!

Vi starta med 130.782.
Nå har vi 132.830

Da har vi 2057 innlegg :)

Vi er 20 påmeldte og har da et snitt på 102,85!

SUPERT JOBBA JENTER!!! :D
 
Ja, det tilsier jo foreløpig et snitt på 50 innegg på deltaker pr døgn og det er jo bra! :D Helgene pleier jo å være rolige her også, så blir spennende og se om vi klarer å holde dette oppe :)
 
Spennende :) prøver så godt jeg klarer ;)
 
Knallbra!!:D
tenk hvordan det blir til uka! Da har ihvertfall jeg anledning til å sitte her mer..;)
 
Føler jeg har gjort litt innsats i dag :p
Synd jeg ikke husker hvor mange innlegg jeg hadde til morgen i dag, men jeg hadde 10000 og ett eller annet :)
 
Føler jeg har gjort litt innsats i dag :p
Synd jeg ikke husker hvor mange innlegg jeg hadde til morgen i dag, men jeg hadde 10000 og ett eller annet :)

Jeg starta med 6090 i dag, og har 6142 nå. SÅ da har da jeg skrevet mine i alle fall :)

Huff, husker tidligere konkurranser da vi hadde opp mot 400 innlegg på ett døgn enkelte av oss :p Skjønner ikke at vi fikk til jeg :p
 
Jeg har 128 innlegg hittil idag tror jeg...:)
400 på et døgn!? Shit!:D
 
Jeg starta med 6090 i dag, og har 6142 nå. SÅ da har da jeg skrevet mine i alle fall :)

Huff, husker tidligere konkurranser da vi hadde opp mot 400 innlegg på ett døgn enkelte av oss :p Skjønner ikke at vi fikk til jeg :p
Nei si det, dere var jo helt rå da. Jeg som hadde vært aktiv hele veien og lå høyt oppe på topplista fra før ble jo regelrett bare feid til side :p

i dag har jeg hittil 54 innlegg ;)
 
Nei si det, dere var jo helt rå da. Jeg som hadde vært aktiv hele veien og lå høyt oppe på topplista fra før ble jo regelrett bare feid til side :p

i dag har jeg hittil 54 innlegg ;)
Ja, målet den gangen var jo å ta igjen deg! Og det mener jeg og huske at jeg og Nes klarte ;)
 
Back
Topp