Antall gjester

camika

Forumet er livet
Jeg ser at de fleste her inne skal ha rundt 80 gjester. Stemmer det eller?

Vi har skrevet gjesteliste, og da har vi tatt med familie, foreldre, søsken, barn av søsken, tanter og onkler og søskenbarn. Vi ber selvfølgelig også våre nærmeste venner. Vi havner da på 130 stk, noe vi egentlig syns er altfor mye, men vi klarer liksom ikke å kutte noen ut.[&:]

Hvordan er det med dere? Hvor "mye" familie inviterer dere?

Jeg må legge til at det på en måte er forventa (iallefall i min familie) at søskenbarn blir invitert.

vi blir litt rett under 50 stykker.
da inviterer vi besteforeldre, tanter og onkler, og de søskenbarna vi er med.og vennepar...

Vi blir par å 60 stk

Foreldre
søsken
besteforeldre
onkler
tanter
nieser
nærmeste venner
og noen jeg har vokst oppmed som har på en måte vært onkel og tante

Kun 2 kusiner fra min side som kommer.Har ikke noe særlig kontakt med de andre,så derfor inviterer jeg ikke de.

Blir jo litt feil at det er forventet at den og den kommer. Da ruinerer dere dere selv pga andre forventer noe.

Inviter de dere ønsker. Ikke hva alle andre ønsker

Vi blir rundt 80.

Det er familie (han har mange søsken), nieser og nevøer (hans) over 14 år, noen av mine tanter og onkler, noen av mine søskenbarn, noen kollegaer (av oss begge) og mange venner.

Vi har invitert 65 stykk, men vi blir vel rundt 60, noen som ikke kan komme.

Vi har invitert foreldre, søsken, bestemødre(har bare de igjen), tanter, onkler, søskenbarn vi har kontakt med og venner.
Vi betaler bryllupet selv, så folk har skjønt at da er det umulig for oss å invitere alle sammen. Jeg har den største familien, jeg har 22 søskenbarn, og flere av dem har samboere/ektefeller. Så vi har ikke råd til å ha alle sammen. Så jeg syns det er galt at folk forventer at de skal bli invitert i bryllupet deres...

til middag innviterer vi:
foreldre med følge
besteforeldre
søsken med følge og barn
forlovere med følge
det blir ca 45

til kaker og festen ber vi i tillegg:
venner
noen tanter og onkler
søskenbarna mine som hjelper til under middagen.
bir tilsammen 70 stk ( - barna på festen)

ca 85 stk.
foreldre
besteforeldre
søsken med sine kjære eventuellt barn
tanter og onkler
søskenbarn
fadderne våre
de nærmeste vennene våre
forlovere

ORIGINAL: Rødtopp86

Vi har invitert foreldre, søsken, bestemødre(har bare de igjen), tanter, onkler, søskenbarn vi har kontakt med og venner.
Vi betaler bryllupet selv, så folk har skjønt at da er det umulig for oss å invitere alle sammen. Jeg har den største familien, jeg har 22 søskenbarn, og flere av dem har samboere/ektefeller. Så vi har ikke råd til å ha alle sammen. Så jeg syns det er galt at folk forventer at de skal bli invitert i bryllupet deres...

Det er vel ikke det at de forventer det, men når jeg vil be et søskenbarn, så klarer jeg ikke la være å be søsknene til dette søskenbarnet. Og slik baller det på seg. Vi er heldige da, for mamma og pappa betaler maten og de sier at vi ber de vi vil. Problemet er at jeg vil jo be alle da, men jeg vil ikke ha så mange gjester[8|] Forstå det den som kan[:-][8D]

ORIGINAL: camika

ORIGINAL: Rødtopp86

Det er vel ikke det at de forventer det, men når jeg vil be et søskenbarn, så klarer jeg ikke la være å be søsknene til dette søskenbarnet. Og slik baller det på seg. Vi er heldige da, for mamma og pappa betaler maten og de sier at vi ber de vi vil. Problemet er at jeg vil jo be alle da, men jeg vil ikke ha så mange gjester[8|] Forstå det den som kan[:-][8D]

Jeg skjønner deg. De to kusinene jeg har, de har og en søster hver. men siden jeg ikke har noe videre kontakt med de,så blir ikke de invitert. Er kun når hele familien er smalet at jeg snakkermed de

me er ca 25 til middag og 20 ekstra til kaffe.[:)] ingen av oss har besteforeldre som lever og me har bare kontakt med min tante og onkel.  søskenbarn er det lite med og har ingenting med dei i det daglige,siden det er stor aldresforskjell på meg og dei.

har ikkje fått nåkke inntrykk av at det er spesielle forventninger til gjestelista[:)]

Vi har skrevet gjesteliste, og da har vi tatt med familie, foreldre, søsken, barn av søsken, tanter og onkler og søskenbarn. Vi ber selvfølgelig også våre nærmeste venner. Vi havner da på 130 stk, noe vi egentlig syns er altfor mye, men vi klarer liksom ikke å kutte noen ut.[&:]

Jeg må legge til at det på en måte er forventa (iallefall i min familie) at søskenbarn blir invitert.

Vi har det akkurat likt som dere!! Og da synes vi at vi igrunn har begrenset oss ganske bra[:)] Vet ikke helt hva vi skal gjøre, det blir jo grusomt dyrt, iogmed at vi skal ha med alle gjestene bårde fredag og lørdag....[&:]

ORIGINAL: Marrii

Vi har det akkurat likt som dere!! Og da synes vi at vi igrunn har begrenset oss ganske bra[:)] Vet ikke helt hva vi skal gjøre, det blir jo grusomt dyrt, iogmed at vi skal ha med alle gjestene bårde fredag og lørdag....[&:]

Det er på en måte godt å høre at vi ikke er de eneste![:D] Nå slipper jo vi underhold i 2 dager da, så jeg kan tenke meg til at dere har litt mer hodebry enn det vi har.

Vi blir rundt 100....  men bare nærmeste familie ig forlovere til middag...( 32 stk)

På våres gjeste liste er det ca 62 stk. Vi har liten familie begge to så da ber vi alle også er reste venner. Ca 30 stk er venner.

Vi blir vel rundt 55..
Foreldre
Søsken med følge
Tanter og onkler med følge
Besteforeldre
Oldemor
Faddre
2 tante barn som skal være barnevakt
Nære venner

Back
Topp