Antall dager pr periode?

Nala82

Andre møte med forumet
Hei jenter!

Jeg lurer på  hvor mange dager dere har hatt pr periode i prøveperioden?

Årsaken til at jeg lurer på dette er fordi at jeg sluttet med p-piller og hadde i 1. prøveperiode 32 dager. Nå er jeg i 2. prøveperiode og har 65 dager (!) og fremdeles ingen positiv test eller mensen. Er det noen som har opplevd å ha ekstra lange perioder etter p-pilleslutt uten å være gravid?

Det er veldig vanlig å ha en kropp som ikke skjønner en døyt om man nettopp har sluttet på p-piller, for meg gikk det andre veien, jeg blødde hele tiden i hytt og pine.

Det går an å gå til legen og høre :) Jeg vet jo om ei f.eks. som ikke fikk positive tester, men som viste seg å være gravid. Det er dog veldig sjelden. 

Husk at de fleste leger mener det er helt greit at kroppen din er på tur i et helt år etter pilleslutt....

Lykke til :)

jeg gikk fra 30 til 38 dagers sykluser da jeg tok ut kobberspiralen.. som ikke inneholder hormoner... allikevel ble det krøll.. legen min sa det var helt normalt og at det ikke var noe å gjøre...men jeg tok eggløsningstester da, og fant eggløsning.. og stort sett kommer jo mensen 2 uker etter el :)

Jepp! Første periode var 38 dager, deretter 42-38-51-37- 33 og så ble den stabil på 32 dager. Så det tok lang tid ja! Viste seg at jeg har noe PCO preg på ene eggstokken, som forårsaket dette. Men som sagt over her, så ser legen på d som vanlig å ha krøll i syklusen i opptil ett år etter slutt. Så her er det bare å smøre seg med tålmodighet!

Back
Topp