antall brukere

hirly

Gift med forumet
hele fire brukere inne på forumet et øyeblikk her.. BV problemer??

Nå må folk slutte å klage! Her maser vi hver sabla dag om at vi vil ha gamle BV tilbake, nå fikk vi tilbake nedetiden i hytt og gevær. Og så er vi enda ikke fornøyde? Jaggu. Er nesten som i gode gamle dager nå med server busy etc.

AnaBanana skrev:
Nå må folk slutte å klage! Her maser vi hver sabla dag om at vi vil ha gamle BV tilbake, nå fikk vi tilbake nedetiden i hytt og gevær. Og så er vi enda ikke fornøyde? Jaggu. Er nesten som i gode gamle dager nå med server busy etc.

skjønte ikke helt hva du mente nå.. Mente du at jeg klager eller at jeg burde klage?

Hadde kanskje vært lettere å se at jeg tullet hvis jeg hadde brukt en smiley, men det tar så lang tid å laste at jeg orker rett og slett ikke.

AnaBanana skrev:
Hadde kanskje vært lettere å se at jeg tullet hvis jeg hadde brukt en smiley, men det tar så lang tid å laste at jeg orker rett og slett ikke.

leste innlegget enda en gang nå.. og ser jo at jeg burde ha sett det... sånn er det med meg.. litt på den treige siden av og til :) :)

AnaBanana skrev:

neste gang må du bare gjør slik *se for deeg en smiley som rekker tunge*
går raskere å skrive enn å åpne smileyene

Back
Topp