Antall barn

orkide 04 og 07

Elsker forumet
Hvordan har dere kommet frem til hvor mange barn dere vil ha?

Vi skulle egentlig ha to. Nå har jeg fått disse to, har en gutt på 5 og ei jente på 1,5 og føler meg ikke ferdig! Mannen heller nok mot at han ikke vil ha flere, men han er ikke helt låst.

Jeg syns det er leit å tenke på at jeg ikke skal gå gravid og ikke ha baby igjen, men jeg tenker samtidig at vi må ha tid til å følge opp barna også. Uff, jeg klarer ikke å bestemme meg for hva jeg vil...

Det var egentlig bare sånn, jeg ville ha mange barn og det ville han også[;)]

Jeg er bombesikker på at jeg vil ha to barn, og ikke flere. det samme er han. Jeg vet at jeg vil ha nok overskudd til å følge opp to barn etterhvert som de vokser og skal på ulike fritidsaktiviteter og ha hjelp til lekser osv. Mange har mer overskudd enn meg, og har da mer å gi. Men jeg kjenner meg selv og mannen min så godt, at jeg vet at to er ideelt for oss. Når det gjelder å gå gravid, så kunne jeg gjort det resten av livet, hvis jeg bare ikke fikk barn hele tiden[;)] Jeg har aldri hatt det så godt som jeg hadde da jeg gikk gravid.

Sånn egentlig ville vi vel bare ha ett barn, så ble det to .. og jeg er rimelig sikker på at det kan bli en til om tja, 4-5 år eller noe slikt - tiden vil vise [:)]

Er har førstemann feira 1 årsdagen sin idag, og nr 2 er under konstruksjon. [:D] Blir hvertfall en nr 3 og kanskje nr 4 og. [;)]

Er enig med trådstarter. Jeg kunne egentlig tenke meg 2-3 unger, samboer også. Noen dager har vi lyst på en til, mens andre dager holder det med de to vi har. Vi har begge veldig liten familie, og kan derfor tenke oss 3 barn.

ORIGINAL: Kakemonsteret

Følg hjertet...virker som du har lyst på en til, du får snakke om mannen din om det. Selv ØNSKER jeg 3 barn iallefall.

he he jeg snakker ofte med mannen min om det. Han sier at vi får se. Jeg er ikke klar for det enda, men om et par år kunne jeg tenkt meg en til... Men det er sant, jeg har lyst på en til...[;)] 

vi har tatt det som det kommer. Fikk to på to år, men har alltid hatt lyst på en til. Det har bare ikke past før nå (guttene er 8 og 6 år). Om vi stopper på 3 vil jeg ikke si 100% sikkert. Kanskje vi vil ha en til om noen år[:D]

her blir det 2.
får ikke lov av legene å gå på en tredje runde, og ikke frister det heller.

Jeg skulle aldri ha unger, jeg... Nå har jeg snart to, og er ikke fremmed for at det kan bli fler, emn ikke med det første. Herremin, jeg er jo bare 23 år. Har masser av tid [:D]

for øyeblikket er jeg veldig fornøyd med de to jeg har.
Men utelukker ikke at det blir flere. Mannen vil ha hvertfall en til, så vi får se hva som skjer om noen år (les hvertfall 3 år og oppover [;)])

Vi har vel blitt enige om to, men jeg begynner å helle mot tre jeg da [8D] 

Det er flere ting som spiller.... nr1 er økonomien, tusler og går rundt som det gjør nå, så vidt det er... nr 2, vi ble enige om kun to barn når vi skulle ha førstemann, uansett hva det ble av kjønn, at to barn skulle det være fordi vi ikke ville ha enebarn...[:)]

Jeg føler meg på en måte ferdig, men jeg må innrømme at jeg savner gravidmagen[:D]

i vil ha kun to...pga økonomi, plass i bil, har lyst at dem ska kunne være på d dem vil av aktiviteta, lyst at vi ska ha råa til skikkelig ferietura+++ syns d e veldig viktig at dem har mulgiheten t å værme på aktiviteta... i sjøl har vel gjort omtrent alt som fins av sport og aktiviteta[:D] og d bli fort dyrt hvis en har fleire enn to...
mange grunna, men detta i kjæm på no...[:)]

eg ville alltid ha tre og han to, så fekk me ei og då ville eg ha to og han tre,
nå har me to og eg vil ha to, og han vil ha to...eller tre...
men me stopper på to, vil heller prioritere desse to med tid og penger og så kan me heller vere besøkshjem siden. det har eg så lyst til, og då passer det bra å slutte å produsere nå.

Har fra jeg var lita sagt jeg ville ha 4 barn.... Har selv bare en søster å alltid ønska meg fler søsken...
Nå har jeg 2 er aleine å snart 30 så får vi se om det blir en mann å evt flere barn... det får vel tiden vise!!!

Vi har kommet frem til 3, men tiden får vise hvor mange vi egentlig havner opp med [;)] Både jeg og mannen ønsker "mange" barn. Syns 2 er litt lite, mens 4 igjen kanskje blir litt voldsomt. Derfor har vi havnet på 3. Men nå har vi bare 1 forløbig da, så det er vel egentlig litt vanskelig å uttale seg enda [8D]

Jeg har liksom alltid sett for meg 2.. men jeg kjenner jeg er åpen for 3 også... det får man ta som det kommer ;)

Back
Topp